Ga naar inhoud

MACNA dry cooling vest


748cc
 Delen

Aanbevolen berichten

Hij bevalt mij ook goed. Onder de 25 graden heb ik hem niet aan gehad. Draag hem over een textieljas van Louis met veel mesh-oppervlakte voor ventilatie. Met 25 graden is het met de standaard ventilatie ook prima uit te houden en later als de temperatuur zakt kan het met dit ding mogelijk ook te koud gaan worden. Niet samen met rugzak aan gehad maar als ik die wel een keer mee moet nemen dat ik dat gewoon doe. De druk wordt hopelijk nog redelijk verdeeld.... en anders wijze les voor de volgende keer ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb de hyperkewl nu een jaar of vier en bij hele hete dagen en lange ritten rij ik om 07.00 uur weg en de hele dag heb je er plezier van.

 

gr Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag zo'n 75km gereden met rugtas om en de Macna aan. De bandjes zitten een paar cm van de vulopening. Halverwege de rit dacht ik owja, ff voelen waar dat ding zit :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ik er maar eentje gehad, afgelopen vrijdag vertrokken vanaf Italië (Porlezza) tot Bruchsal (Duitsland) gereden. Had 38/42 graden op de thermometer, met visier open was warmer dan met visier dicht. De viffer had het ook warm, de koelvloeistof temp liep op tot 114 graden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...