Ga naar inhoud

Onderbroek


jidema
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanuit Oostenrijk de eerste update de craft broek bevalt goed. Minder vocht op de huid. Daardoor minder irritatie. Ook de druk punten zijn minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, dan ook even een serieuze reactie. Een string werkt voor mij wel. Geen randjes waar ik irritatie van kan krijgen.

Daar overheen een thermo broek (die van Craft voor warm weer is mijn favoriet) en daar overheen de leren broek.

Heb ik toch al heel wat vakanties mee gereden en geen problemen gehad.

Ook de vakantie van afgelopen weken weer prima bevallen, bij zowel warm als wat koeler weer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een string bij mannen die wat behaarder zijn is geen aangename keuze :coolsmiley:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de craft cool onderbroek met zeem.daar overheen drsag ik de craft warm lange broek. Zit perfect ook met warm weer. Tevens draag ik de het craft warm hemt mer lange mouwen. Ook met warm weer geen probleem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk ook niet dat strings voor iedereen een oplossing zijn. Er zijn zat vrouwen die het niets vinden, maar voor mij werkt het :-)

 

Ik weet nu niet of ik een zeem zo lekker zou vinden zitten. En aangezien ik nergens last van heb, ga ik het niet proberen ook.

Ik heb wel een Corbin zadel op mijn VFR en dat scheelt behoorlijk t.o.v. het origineel. In 2006 is dat erop gekomen en sindsdien toch wel behoorlijk wat kilometers gemaakt, zonder ooit een centje zadelpijn te hebben.

Maar ja, na 6 a 7 uur rijdend op de motor te hebben doorgebracht, gaan er wat andere lichaamsdelen protesteren en wordt het tijd om eraf te gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nog even een andere tip naar aanleiding van reacties. Geen gewone onderbroek onder een broek met zeem. Werkt alleen maar averechts. Als je een broek met zeem 's avonds uitspoelt is de kans groot dat ie de volgende ochtend niet droog is.

Ik draag onder mijn leren broek een thermo broek van de Lidl. Bevalt prima ook bij warm weer. Zorgt er bovendien voor dat ik mijn leren broek na een dag heet weer überhaupt weer uit kan krijgen.

 

Broek met zeem: Nooit aan gedacht maar wie weet voor ooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de craft cool onderbroek neemt en deze wilt wassen dan is deze snel droog. Ik heb nu een week rondgereden met deze onderkleding en op de lange ritten bevalt mij dit goed

Zeker met deze temperatuur. Minder klef en nat op de huid

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...