Ga naar inhoud

Uitlaat vtec onder vfr 800 fi ?


Sniper
 Delen

Aanbevolen berichten

Kun je een vtec uitlaat onder een fi monteren ?

Of zijn er aftermarket uitlaten ?

Ik vind de uitlaten onder de kont erg mooi maar wil geen vtec vfr

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alles kan maar of het het werk waard is betwijfel ik.

Wil je geen VTEC om de VTEC of om de rest van de looks want een VTEC is vtecloos te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Ik wil een vfr voor een leuk prijsje en de vtec vfr is net wat duurder. Een nadeel is dan dat je een vtec krijgt uit de begin jaren met de bekende kinderziekte. De fi is in 2001 verdwenen en daar zijn de meeste kinder ziektes uit volgens mij.

Verder vind ik het vtec systeem niet zo geweldig, met de proefrit miste ik vermogen ten opzichte van de fi. Bij hogere toeren knalt de vtec erin maar het totaal vermogen is niet hoger dan de fi. Wat ik wel erg mooi vind is de uitlaten onder de kont. En zo heeft elk voordeel weer zijn eigen nadeel zullen we maar zeggen .

 

Verbruik is overigens geen probleem na mijn laatste Cadillac met een 7 liter V8 zal het verbruik van de vfr altijd beter zijn, de Cadillac deed 1 op 3

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nadeel is dan dat je een vtec krijgt uit de begin jaren met de bekende kinderziekte.

 

Welke kinderziektes :huh:

Heb inmiddels de tweede uit de begin jaren en, mits goed gesynchroniseerd, nergens last van.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...