Ga naar inhoud

Goede (web) winkels voor onderdelen


Sniper
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zou me kunnen voorstellen dat in Spanje een iets dikkere olie gebruikt zal worden.

VFRikus

Het is wel off-topic, maar wat het weer (en de temperatuur) betreft, zijn er heel wat misverstanden over Spanje.

 

Dit misverstand is ontstaan doordat de meeste toeristen die badplaatsen bezoeken nooit het binnenland bezoeken.

 

Wat de meesten niet weten, is dat het overgrote deel van Spanje gelegen is op de "Meseta", de Spaanse hoogvlakte met een gemiddelde hoogte van 600 meter. Daar heerst een totaal ander klimaat...

 

Een paar voorbeelden:

 

- Op 1 augustus vorig jaar vertrok ik heel vroeg in Valencia, bij een aangename temperatuur van 27 graden richting Zaragoza. Na een stevige klim was de temperatuur gedaald tot 7 graden! Tijdens de rit was het soms maar 4 graden en dit in het midden van de zomer!

 

- Twee jaar geleden was ik in april in Castilië en Léon en reed in de richting van Madrid. Prachtig weer, T-shirt onder veiligheidskledij en alle ventilatie open. Week later op dezelfde plaats: ondergesneeuwde vrachtwagens en totale blokkade op deze snelweg...

 

Bezoek je het binnenland in Spanje in de zomer, neem je best je winterkledij mee. Zelfs verwarmde Handvatten zijn welkom.

 

Rij je dus enkel in de kuststreek kan je inderdaad een dikkere olie gebruiken. Vergeet ook niet dat het zelfs in het warme zuiden kan vriezen in de winter!

aangepast door VFRFlanders
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Al met al een TOP service van deze webwinkel, dit schept vertrouwen en levert een terugkomende klant op :thumpup:

ook een fysieke topwinkel, goede service, goede prijs en de koffie is er prima!
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Als je stukken moet hebben die nieuw erg duur zijn kan je hier eens kijken: www.motorsloop.be

 

En ze sturen door heel Europa, dus als je in het buitenland iets tegenkomt en je hebt dringend iets nodig kan je het ook laten zenden.

Als je bv in Italië ineens door je vering gaat, noem maar een dwarsstraat, ze sturen met veel plezier je nieuwe (gebruikte) vering op.

Gaat met DPD en kan heel snel gaan als ze het hebben liggen.

 

En vraag via contact vooral om op hun mailing-lijst te komen, want heel vaak kopen ze motorzaken-inboedels op en houden daarna verkoopdagen.

Op zo'n moment is het niet uitzonderlijk een nieuw motorjack te kopen voor 30 euro en handschoenen voor 10 euro.

Die dagen is niet via de webshop, maar via de mailing weet je wanneer ze zijn en kan je erheen om een koopje te doen.

aangepast door Bassie
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

heb nog 2 goeie linken waar ik alles bij besteld heb

https://www.mpartz.nl/

https://www.mlmparts.com/

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...

Amazon.de

 

oa gereedschap scherp geprijst. Heb r mn ringratels en rateldoppensets vandaan.

( sorry zijn geen onderdelen dus off topic maar toch.... ?)

aangepast door Delta
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Voor originele motoronderdelen (zeker ook Honda) https://www.kfm-motorraeder.de (zoeken naar onderdeel nummer gaat het beste)

Goedkoop, originele onderdelen en thuisgestuurd.

 

Nieuw zadel voor VFR1200F was vorig jaar 257 euro, incl. bezorgkosten

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...
  • 2 weken later...

Afgelopen zondag bij https://m.louis.nl/service/filialen/louis-megashop-tilburg/123 geweest. 

 

Leuke winkel om eens rond te neuzen, ze hebben er vanalles en ze zijn zeker niet duur. Zochten nog een broek voor m'n vriendin voor erbij en hele knappe textiel broek met uitneembare binnen voering gevonden voor 75,- euro. Bij het afrekenen werden we er netjes op geattendeerd dat je bij aankoop van 100,- euro 20,- korting kreeg dus nog even wat extra's meegepakt. 

 

Wat ook wel leuk is is dat ze een motor in een soort windtunnel hebben staan waarop je een helm kan testen hoe hij zit tijdens 't rijden geloof dat ie tot 140km/h wind gaat. 

  • Like 1
  • Thanks 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

de eerste stappen van Louis op de nederlandse bodem, leuk!

zo te zien net twee weekjes open.

 

als ik dan toch die kant uit moet rijden zou ik misschien een afslag eerder afslaan naar de winkel van onze huisleverancier Vfroem... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...