Ga naar inhoud

Goede (web) winkels voor onderdelen


Sniper
 Delen

Aanbevolen berichten

Deze heb ik bij m'n favorieten staan,

waar ik regelmatig eens doorneus.....check maar eens wat gebruikt kan worden

 

Eens geschift wat bruikbaar is, laat maar weten,dan verwijder ik het onnodige of zo.

 

http://www.thurn-motorsport.de/html/vfr.html

 

FC-Moto.de - Motorrad-Helme, Motorradbekleidung, Jet Helme & Cross Helme

 

 

Helmets

 

Home

 

KGL RACING SHOP, Motor en scooter onderdelen, Leovince dealer, motor uitlaten, Hepco & Becker dealer...

 

Koplamp Folie.nl - Gele koplampen folie of zwart (smoke tint) en rood

 

Louis - Motorrad & Freizeit - Europas Nr.1 für Motorradbekleidung, Motorradhelme und Motorradzubehör.

 

MCB598

 

Motorhelm Systeem - Motorhelmen - 24mx.be

 

MotorkledingOutlet.nl - De motorkleding webshop om goedkoop online motorkledij, laarzen en helmen

 

Motorplaza Groningen & Heerenveen motoren, motorkleding, motorhelmen en meer... Motorplaza

 

Motorradzubehör aus Edelstahl BikefarmMV - Motorradteile für dein Motorrad

 

MOTOSENS Motorcycle Add-On Instruments - The Idea

 

MotoZoom Online uw motorpak, helm & motoronderdelen bestellen

 

Polo Motorrad - Bekleidung und Technik - Über 80 Stores in Deuschland Polo-Motorrad

 

Puig Hinterradabdeckung Zub. für Honda VFR 1200 F 10-12 Carbon-Look 5276000000677 eBay

 

RAD Topmerken Bodemprijzen Moto kledij, helmen en accessoires

 

Ram-Mount Fixations guidon

 

 

Thunderbike Harley-Davidson Shop Thunderbike Parts

 

Tropfentank TRIBLELINE, 17,5 Liter....

 

www.moto5.be, de webshop voor motor onderdelen, accessoires & gadgets

 

XLmoto

 

 

 

http://japan.webike.fr/HONDA/VFR1200F/6190/mtop/

 

http://www.kainzinger.com/vfr1200/index.php

 

http://www.racing-bikes.nl/beginpagina.htm

 

http://www.jesterstrickbits.co.uk/categories/Honda/VFR1200/

aangepast door vroembert
Links opgeschoond
Link naar reactie
Delen op andere sites

motorparts-online.com zie ik er nog niet tussen staat.

 

Daar staan veel slooponderdelen op en deze site is een samenwerkingsverband tussen 12 grote slopers in Nederland.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

ga alles morgen deze week toevoegen aan het eerste bericht, geef een melding als het klaar is

aangepast door Sniper
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 11 maanden later...

Bij https://www.martijnsmotorwebshop.eu/ een Zero Gravity Double bubble ruitje besteld, volgens de website was de levertijd 3 dagen.

Het ruitje was echter niet op voorraad bij de importeur, dit werd helder gecommuniceerd door Patrick Martijn. de Light smoke was wel op voorraad maar ik wilde perse de dark smoke.

Afgesproken met Patrick dat ik de eerstvolgende levering uit de U.S.A zou afwachten, helaas zat na circa 4 weken wachten het ruitje niet bij de zending.......nog maar even wachten dan want ik had mijn zinnen gezet op dit merk en type.

 

Uiteindelijk ongeveer 8 weken moeten wachten op de zending, Patrick Martijn heeft meermalen aangeven dit te betreuren en dat dit niet de manier van werken is van Martijns webshop, een compensatie voor het lange wachten was wel op zijn plaats volgens Patrick Martijn.

 

Na levering van het ruitje mailde Patrick mij met het verzoek mijn bankgegevens te mailen voor de compensatie, die heb ik ook kort daarop ontvangen. ik was ook hoogst verbaast door de riante compensatie, ik wil niet zeggen dat het ruitje gratis is maar dat scheelt niet veel.

 

Al met al een TOP service van deze webwinkel, dit schept vertrouwen en levert een terugkomende klant op :thumpup:

aangepast door chris747
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb regelmatig hetzelfde probleem met de Zero Gravity-ruitjes die ik verkoop.
Het probleem (algemeen in de motorbranche) is dat de prijzen dusdanig onder druk staan dat zowel de dealers als de importeurs er voor (moeten) kiezen om zo weinig mogelijk voorraad in huis te houden. Daardoor zit je soms langdurig zonder......
Bij een ruitje is dat geen ramp, maar bijvoorbeeld remblokken of kettingen zijn een stuk vervelender.

Iedereen wil steeds goedkoper zijn spullen kopen, maar dit is een van de nadelen van dat systeem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Acht, ook hier heeft de consument het indirect weer aan zich zelf te danken.

Het is gewoon de keerzijde van de nimmer aflatende jacht naar goedkoper. Vroeg of laat komt op elk facet de kwaliteit in het geding.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik koop onderdelen nooit via een webshop. Ga altijd naar een dealer in de buurt. Ff een bakje doen en slijtage onderdelen mee. Kwestie van gunnen en natuurlijk moet de prijs goed zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:withstupid: En even de lucht op snuiven van rubber, motoren enz.

Ik krijg trouwens ook steeds meer het idee dat webshops wel de naam hebben goedkoop te zijn, maar dat het in de praktijk nog al tegen valt.

Zeg maar het Kwik Shit effect. Lijkt goedkoop: maar is niet alleen duurder, je bent leven er niet zeker.

VFRikus

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor "normale" slijtageonderdelen geldt dat absoluut, maar voor speciale dingen is die voorraad vaak gewoonweg niet aanwezig en moet het alsnog besteld worden oftewel "de keuze is vaak niet reuze".

 

Als het dan toch nog over 3 (of 4) schijven moet gaan om het artikel in bezit te krijgen kiest men over het algemeen voor de meer "directe weg" om het artikel te kunnen kiezen, "de keuze wordt ineens reuze" en de kostenopslag te vermijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om eerlijk te zijn, ik benijd jullie allemaal een beetje. Waar ik woon, heb Ik een beetje het gevoel op het einde van de wereld te leven. De Honda dealer het dichts in mijn buurt is op 220 km. Hij heeft nooit iets in stock en je kan enkel demo modellen kopen.

 

Ik moet dus volledig rekenen op webwinkels als ik iets nodig heb (mijn olie komt bv. van Duitsland, omdat ze de door Honda voorgeschreven viscositeit niet hebben - ik vraag me soms af of ze hier op olijfolie rijden...).

 

Iedereen bedankt dus voor de tips!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...