Ga naar inhoud

Uitval klok en dagteller deel zoveel


 Delen

Aanbevolen berichten

Accu is van 12-7-2013 en het gaat om de volgende accu.

 

Bosch

Agm en dan 5 sterren

 

12h 510 012 009

10 Ah 150a(-18)

Ytx12-4

Ytx12-bs

0 092 m60 140

 

Meer tekst staat er niet op

Link naar reactie
Delen op andere sites

Accu lijkt me niet veel mis mee. Dan is de oplossing van Bassie misschien wel een idee. Alleen ik zou wel even wachten met inschakelen want in de tijd dat ik het probleem had sprong de boel aan het einde van de straat nog steeds op nul als ik mijn licht daar pas aanzette.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik blijf het in de gaten houden de komende tijd. Voor nu gaat het goed.

 

Iedereen bedankt voor de duidelijke antwoorden, hier is een forum voor bedoeld, hulde aan de gene die gereageerd hebben ;-)

Ik zal de komende tijd nog wel even posten hoe het gaat, Als alles over twee weken nog goed gaat sluit ik dit topic

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doemme doemme doemme, ik ben hier een heel aantal mensen een excuus verschuldigd, bij deze sorry mannen want ook ik zat fout!

 

Want ze hebben deels gelijk en ik ook, het is namelijk een mix van het verhaal.

 

De exacte uitleg kan je hier vinden: http://www.electrosport.com/technical-resources/technical-articles/how-motorcycle-charging-system-works

 

 

 

Wat het hele forum al wist daar ben je nu dus eindelijk ook achter.

Waarom ben je zo eigenwijs en geloof je ons forumleden niet, maar moet je eerst op het net een bewijs vinden dat aangeeft hoe de Dynamo en SR van een viffer werkt.

 

Ik ben ook al eens met jou in discussie geweest hierover en je bleef me maar voor "domme L*L" uitmaken terwijl ik je probeerde duidelijk te maken hoe het wel werkt, denk je nou echt dat je alleen maar alles weet van elektriciteit? nou dan wil ik met jou nog wel eens een discussie aangaan.(na 42 jaar ervaring in die branche)

En kom nou niet weer met 37Amp voor een Xenon lamp want ook dat verhaal is gewoon niet waar, dan waren alle zekeringen al lang gesprongen (ga het eerst maar eens wetenschappelijk uitzoeken op het net) ik reageer er in ieder geval niet meer op.

 

Ook het Pair en flapper gebeuren weet iedereen op het forum dus ga nou niet steeds het wiel opnieuw uitvinden en net doen of je de enigste bent die het ondekt heeft en ons met lange verhalen probeert uit te leggen hoe het werkt.

Daar is al genoeg over geschreven dus probeer eerst de zoekfunctie eens

 

Tip luister eerst eens naar forumleden die het misschien wel beter weten dan jij voordat je conclusies trekt en ons voor weet ik veel uitmaakt.

Advies, kuis je taal gebruik op dit forum en luister eens beter naar adviezen van andere leden, kun je misschien nog wat van leren

Als je zo doorgaat luistert niemand meer naar je en ga je genegeerd worden.

 

Zo dit moest ik even kwijt want ik erger me er al lang aan. punt.

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...