Ga naar inhoud

trillen bij hoog toeren


Sniper
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik rij nog met de standaard uitlaat.
Het minste geluidje hoor of voel ik , zal wel aan mij liggen ;-)
Ik heb wel de modificaties uitgevoerd.
SV staan momenteel perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe lang is het geleden dat de bougies vervangen zijn ? Een V4 is primair en secundair perfect gebalanceerd. Je voelt elk blok werken maar trillen doet een v4 minder dan een inline 4 die alleen primair gebalanceerd is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn bougies zitten er waarschijnlijk al ruim 10.000 km in. maar dat komt eind augustus wel goed als ie bij Johan wordt vertroeteld :154:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vfr gereden van 1990 ,die trilde ook iets ,werd altijd netjes onderhouden,is gewoon de v4 loop.kijk maar eens stationair toerenteller blijft niet netjes stilstaan,maar beweegt beetje,een 4 cilinder in lijn loopt rustiger,.me huidige vfr van1996 loopt ook zo,trilt beetje door het frame heen, en gedraagt zich precies als me 1990 model.niks raars dus,een beetje trilling heeft wel wat,,dan merk je dat je niet met een braaf fietsje rijd toch.en een v4 is gewoon zo apart geluid en een motorloop ,met als gevolg kleine trillingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb V8 gereden (auto uiteraard) maar dat trilde totaal niet. Je kon een euro op zijn kant op het blok zetten als ie stationair liep en dan bleef de euro staan.

waarom zou een V4 dan trillen omdat het een V blok is. ben er ondertussen wel aan gewent en voel aan de trilling of ik boven de invorderingsgrens rij of niet, dat is dan weer een voordeel.

 

over een paar weken heeft ie onderhoud gehad en dan weten we meer

aangepast door Sniper
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een auto motor hangt rondom in rubber steunen en die ik mag me vergissen, maar die V8 heeft het dubbele aantal cilinders en dat zorgt voor een mooiere loop.

Daarnaast is de kleptiming een stuk minder wild en dat helpt ook mee.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

helaas voor mijn spaarrekenig heb ik geen autobahn nodig om een keer gas te geven :blush:

kan het niet laten om dat in NL en BE ook te doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...