Ga naar inhoud

Gps steun op crosstourer


 Delen

Aanbevolen berichten

Hè motormuizen

 

Waar zou ik het beste mijn navigatie (zumo550) kunnen plaatsen op de crosstourer.

Heb no balhoofdsteun op 1200 f. Weet niet of deze op ct kan . Misschien foto,s van oplossingen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Ik heb een GPS-steun van Migsel. Het voordeel hiervan is dat deze hoog zit en je het zicht op het overige verkeer blijft behouden. Ook met een grote tanktas is de navigatie nog goed af te lezen.

post-6329-0-01468400-1410713555_thumb.jpg

post-6329-0-69168800-1410713570_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee, is jouw Spyball helemaal OK aangesloten?
Mij dealer kreeg dat door de led lampen 2 jaar terug niet gefixt, ook Spyball zelf had geen oplossing.

Nu zit ie wel aangesloten alleen niet op de knippers.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een simpele en goedkope oplossing voor mijn 550.

 

Zo'n ram mount-knop, je draait er een bout uit en de knop met vervangingsbout er weer in, klaar :)

 

5 minuten werk, iets van 15 eur bij Touratech die is van Aluminium, maar er zijn er diverse.

Hier komt die van mij vandaan:

 

Link Touratech shop

 

Voordeel ook nog dat het bijna niet opvalt wanneer de zumo er niet op zit.

Nadeel je moet iets naar beneden kijken bij navigeren, maar ik heb sowieso stemaanwijzing via BT aanstaan.

 

IMG_0456.jpg

 

IMG_0457.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeee, is jouw Spyball helemaal OK aangesloten?

Mij dealer kreeg dat door de led lampen 2 jaar terug niet gefixt, ook Spyball zelf had geen oplossing.

Nu zit ie wel aangesloten alleen niet op de knippers.....

Dat was bij mij ook een probleem. De knipperlichten branden door. Ze zijn nu aangesloten op de stadslichten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een simpele en goedkope oplossing voor mijn 550.

 

Zo'n ram mount-knop, je draait er een bout uit en de knop met vervangingsbout er weer in, klaar :)

 

5 minuten werk, iets van 15 eur bij Touratech die is van Aluminium, maar er zijn er diverse.

Hier komt die van mij vandaan:

 

Link Touratech shop

 

Voordeel ook nog dat het bijna niet opvalt wanneer de zumo er niet op zit.

Nadeel je moet iets naar beneden kijken bij navigeren, maar ik heb sowieso stemaanwijzing via BT aanstaan.

 

attachicon.gifIMG_0456.jpg

 

 

attachicon.gifIMG_0457.jpg

Is jouw dashboard norg wel goed afleesbaar met die Ram-mount ervoor?
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...