Ga naar inhoud

Verbruik


Sniper
 Delen

Aanbevolen berichten

VFR owners (the lucky drivers in the world)

 

ff een vraag wil iedereen eens vermelden welk VFR hij/zij heeft en wat zijn/haar verbruik is. Ben nieuwsgierig of mijn rijstijl boven gemiddeld verbruik op leverd.

Zet het op de zelfde manier in het topic en hou het Ontopic please...krijgen we een mooi lijstje.

mocht je later een ander verbruik willen vermelden pas dan je post gewoon aan zodat het niet allemaal dubbel komt te staan.

 

 

 

VFR800FI 1999

Verbruik: 1 op 13,6

Rijstijl: (te)Sportief

aangepast door Sniper
Link naar reactie
Delen op andere sites

VFR750F 1996


Verbruik: 1 op 18,42 (gemeten over 24.000 km, bijna geen snelweg)


Rijstijl: enthousiast



VFR800 VTEC 2007


Verbruik: 1 op 17,32 (gemeten over 9.000 km, bijna geen snelweg)


Rijstijl: ietsje enthousiaster dan op de 36-II

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sniper

 

Dit is zo afhankelijk wat je met de motor doet dat het iedere keer anders is b.v.

 

Benzine BP octaan 95. 276 km op 17,9 liter = 1op15.42. lange rit en rustig gereden gem 120km/uur.

Shell power. octaan 95.5 Ned. 218 km op 17.4 liter = 1op 12.53 toerrit in Limburg iedere keer optrekken en heuvels

Shell power. octaan. 100. Dui. 180 km op 18.2 liter = 1 op 9.9 km snelle rit. Op de A 31 Gem 220 tot 251 harder ging hij niet op de navigatie maar wel met de zijkoffers erop.

Ik rij een VFR 1200 en na deze gegevens ben ik gestopt met opmeten nu is het dus tank leeg gewoon vullen

 

Gr. Nico

Link naar reactie
Delen op andere sites

VFR Vtec '03 full mods, gutted exhaust en K&N.

Verbruik gemiddeld 1:16,5.

Voor de mods was dit ook het gemiddelde maar door het "nieuwe" geluid wel anders gaan rijden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met de Banaan (1999) destijds

1-22 gemiddeld over een ruime 70.000km

Rijstijl: als een natte krant, heel veel woon/werk => snelweg en binnendoor

Link naar reactie
Delen op andere sites

VFR800fi 2000; rijstijl.....sportief-toeren (denk ik)

Gemeten over ongeveer 1000 enthousiaste kilometers tijdens motorweekend in de Eifel: 1 op 20,5

Normaal inclusief stadsverkeer 1 op 18,5.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...