Ga naar inhoud

Verbruik


Sniper
 Delen

Aanbevolen berichten

Rustig (zo rustig dat je net niet omvalt) rijden 1:14, voor de rest 1:slurp.

Ik was gewaarschuwd, maar ja eigenwijs he. Moest zo nodig overstappen van VFR naar VTR ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij zijn een aantal keren op en neer geweest en er sportief naar toe gereden.

@VFoRever: uiteraard zonder aanhanger. Op de grote weg bij 130 met aanhanger trouwens 1:18

Rijden in de bergen is altijd zuiniger. Wat je verliest omhoog win naar beneden en je gemiddelde snelheid is erg laag.

VFRikus

aangepast door VFRikus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat ik een rustige rijder ben blijkt ook uit mijn benzineverbruik. Over 85.000 km gemeten een gebruik van gemiddeld 1 liter op 18,72 km.

Met VFRiendelijke groeten

L Coudert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rijden in de bergen is altijd zuiniger. Wat je verliest omhoog win naar beneden en je gemiddelde snelheid is erg laag.

VFRikus

Hmmmm..... Mijn snelheids beleving is toch anders in de bergen....

Mijn verbruik ook maar dat is logisch met een carb.fiets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je snelheidsbeleving mag dan anders zijn, maar in de bergen en met veel haarspeldbochten moet je van goede huize komen om 60 km/h gemiddeld te halen.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vtec 2003

 

Mijn verbruik zit tussen de 1 op 12.8 (flink op t gas) en 1 op 18.3 gewoon cruisen en niet in de vtec trekken(saai dus) maar best een groot verschil!

Ik merk trouwens helemaal geen verschil met v power, ik rij daar even schadelijk/ zuinig mee als met 95.

Hebben meer mensen dat? of ben ik de enige...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Benzine soort maakt voor mij ook niks uit. had deze week een record (zuinig rijden)

1 op 14,1 beste tot nu toe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik met de kilometers volgens mijn dagteller berekendan een goede 1:19 met mijn RC36 II uit 1994.

Kijk ik naar de kilometers op de Garmin dan valt mijn verbruik ongunstiger uit. Dus gebruik ik dat niet voor mijn verbruik uit te rekenen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...