Ga naar inhoud

Complete motor spuiten


eveline
 Delen

Aanbevolen berichten

Dat ligt er helemaal aan wat je wilt. Lever je loss delen aan, of een complete motor.

Uni kleur, mettalic, parelmmoerkleur

Zit er schade aan de delen of is het een kwestie van matteren en spuiten.

Kortom: de vraag stelling is wat te vaag .

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ter indicatie, ik was voor mijn topkuip en zijpanelen 225 kwijt. Originele kleur, metallic zilver. Strak aangeleverd, geschuurd en al. Bij een bevriende autospuiter. Kwaliteit is minimaal net zo mooi als origineel, zo niet beter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Complete motor zonder plamuurwerk in 1 kleur incl. nieuwe stickers zonder vriendenkorting o.i.d. zal denk ik rond de €1500,- zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

gewoon zelf doen met PlastiDip. staat op M P een VFR te koop in mat wit met PlastiDip ziet er erg goed uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik was voor een complete motor op de tank na 650 euro kwijt, spuitwerk was perfect uitgevoerd voor deze prijs. Echter de tank kost meestal wel een leuke cent extra, denk zo n 250 euro aangezien ze hier ook nog de stickertjes voor je onder de blanke lak moeten plakken enz. Deze prijs was met de kappen los aangeleverd en met lichte krasschade en op 1 plek wat glijschade. Zelf heb ik niks hoeven doen ter voorbereiding.

 

Ik denk dat als je goed zoekt voor een kleine 800 tot 900 euro klaar moet zijn. Maar dit is dan wel meestal na de tijd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Eveline, wandel eens binnen bij BMR in Tiel voor een offerte (Fabian).

Dit is een autorevisiebedrijf met een prima spuitcabine... doen voornamelijk oldtimers, dus behoorlijk vakwerk

(p.s. dit is geen reclame... gewoon goede ervaringen mee)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn spuiter rekent inderdaad 800 tot 1200 Euro.

Dit is afhankelijk van de schade, en de gebruikte kleuren.

Het is wel exclusief de stickers, die kosten vaak ook nog een klein vermogen.......

 

 

 

 

 

Voor dat geld koop je -bijna- een gebruikte 3e/4e generatie VFR750 :ninja:

 

Als het zoals je zelf zegt slechts kleine krasjes zijn zou ik het gewoon laten.... noem het maar patina :schater:

anders commandant/lakstifje gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...