VFRikus Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Als je op de startknop drukt met een bougie er uit voel je dan af en toe lucht uit de bougie opening blazen? VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 (edited) Defecte bougies kan ik je uit ervaring vertellen dat dit geen broodje aap is. Alle vier tegelijk???? nadat hij gelopen heeft!!!!!!! geloof je toch echt niet Edited May 20, 2014 by Johan 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Ik denk richting jiffi switch, kill switch, koppeling switch, zekering? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Barrie Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Als ik het stroomschema van de VFR bekijk dan zie ik ook nog zoiets als een Engine-Stop-Sensor en Engine-Stop-Relais die weer gezekerd zijn met een 10A zekering. Vanaf de Engine-Stop-Relais is wel een verbinding die naar alle vier de bobines loopt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluebird Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Laten we eerst maar weer even op een reactie van de overkant wachten. Zoiets moet je nou eenmaal in stappen doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 @Barry, Engine-Stop-Relais = kill switch = noodschakelaar = rode knop Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluebird Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Kan het dus ook nog aan liggen aangezien die stuurhelft een opdonder heeft gehad. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Volgens mij weten we nog steeds niet zeker of de krukas wel draait. VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluebird Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 In ieder geval de wasmachine vast wel. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacco76 Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 @Blue, waar slaan dit soort reacties op? Als je niets nuttigs te melden hebt doe het dan ook niet. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluebird Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Dan moet je misschien het draadje maar even doorlezen, dan weet je meteen waarom. Wij doen nu moeite om een probleem op te lossen dus in de context van het verhaal is deze opmerking niet geheel ongepast. Overigens kun je zoiets ook via pb doorgeven want dit voegt aan deze discussie sowieso niets toe. Dank u. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacco76 Posted May 20, 2014 Share Posted May 20, 2014 Ik zie heel veel mensen moeite doen maar daarentegen eentje heel soms En nu weer Link to comment Share on other sites More sharing options...
cake Posted May 20, 2014 Author Share Posted May 20, 2014 hahaha, jongens toch, geen ruzie maken!!! De wasmachine draait nog niet, maar ik heb inderdaad wel een wasje in de droogtrommel gestopt en een nieuw wasje in de machine gestopt, dus ik vind het niet zo'n gekke opmerking van blauw vogeltje! Ok even terug naar het begin voor Johan: Kevin start de motor, die geraakt niet direct op gang. Bij de derde poging start de VFR en (wat Kevin me zei) valt terug uit eens Kevin de koppelingshendel lost. Maar volgens mij kan dit even goed toeval zijn, wan hij staat immers al een hele tijd stil en buiten een toertje rond het blok en eens draaien nadat we er een nieuwe batterij ingestopt hadden heeft hij nog niet gereden sinds eind september (het ongeval) en was het niet knopje indrukken en starten, maar een paar keer proberen. Is dit duidelijker? De motor is dus wel aangeslaan, maar slechts voor enkele seconden... In tussen heb ik het nog eens geprobeerd met een bougie in een andere dop en niks vonken, ook met een imbussleutel eens geprobeerd, maar ook niks. De garagist sprak van iets aan de achterkant van de VFR zit en verantwoordelijk is voor de onsteking???? Maar weet niet goed meer wat, zegt dit jullie iets? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts