Jump to content

Het beest start terug!!! --> Het is van dat... De viffer is tegen de grond gegaan... :(


cake
 Share

Recommended Posts

Als je op de startknop drukt met een bougie er uit voel je dan af en toe lucht uit de bougie opening blazen?

VFRikus

Link to comment
Share on other sites

Defecte bougies kan ik je uit ervaring vertellen dat dit geen broodje aap is.

Alle vier tegelijk???? nadat hij gelopen heeft!!!!!!! geloof je toch echt niet

Edited by Johan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Als ik het stroomschema van de VFR bekijk dan zie ik ook nog zoiets als een Engine-Stop-Sensor en Engine-Stop-Relais die weer gezekerd zijn met een 10A zekering.

Vanaf de Engine-Stop-Relais is wel een verbinding die naar alle vier de bobines loopt.

Link to comment
Share on other sites

Laten we eerst maar weer even op een reactie van de overkant wachten. Zoiets moet je nou eenmaal in stappen doen. :popcorn:

Link to comment
Share on other sites

Volgens mij weten we nog steeds niet zeker of de krukas wel draait.

VFRikus

Link to comment
Share on other sites

Dan moet je misschien het draadje maar even doorlezen, dan weet je meteen waarom. Wij doen nu moeite om een probleem op te lossen dus in de context van het verhaal is deze opmerking niet geheel ongepast. Overigens kun je zoiets ook via pb doorgeven want dit voegt aan deze discussie sowieso niets toe.

 

Dank u.

Link to comment
Share on other sites

hahaha, jongens toch, geen ruzie maken!!! De wasmachine draait nog niet, maar ik heb inderdaad wel een wasje in de droogtrommel gestopt en een nieuw wasje in de machine gestopt, dus ik vind het niet zo'n gekke opmerking van blauw vogeltje! :schater:

 

Ok even terug naar het begin voor Johan: Kevin start de motor, die geraakt niet direct op gang. Bij de derde poging start de VFR en (wat Kevin me zei) valt terug uit eens Kevin de koppelingshendel lost. Maar volgens mij kan dit even goed toeval zijn, wan hij staat immers al een hele tijd stil en buiten een toertje rond het blok en eens draaien nadat we er een nieuwe batterij ingestopt hadden heeft hij nog niet gereden sinds eind september (het ongeval) en was het niet knopje indrukken en starten, maar een paar keer proberen. Is dit duidelijker? De motor is dus wel aangeslaan, maar slechts voor enkele seconden...

 

In tussen heb ik het nog eens geprobeerd met een bougie in een andere dop en niks vonken, ook met een imbussleutel eens geprobeerd, maar ook niks.

 

De garagist sprak van iets aan de achterkant van de VFR zit en verantwoordelijk is voor de onsteking???? Maar weet niet goed meer wat, zegt dit jullie iets? :scratchchin:

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Create New...