cake Posted May 21, 2014 Author Share Posted May 21, 2014 Kan niet wachten nu!!! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cake Posted May 25, 2014 Author Share Posted May 25, 2014 (edited) wie kent dit stukje? Het komt van ergens aan de rechterkant omgeving knipperlicht... Edited May 26, 2014 by cake Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted May 25, 2014 Share Posted May 25, 2014 (edited) Zit rechts onder/achter/naast de vuldop van de radiator, vierkante (open) gat valt om de framebuis en de andere kant (bovenkant foto) haakt aan de onderkant van de radiator aan het zwarte kunstof rooster. Door het kleine ronde gaatje (midden op de foto boven) loop de bougieskabel van de vierde cilinder Bij de rode pijlen zie je het rubber Edited May 25, 2014 by Johan Link to comment Share on other sites More sharing options...
cake Posted May 25, 2014 Author Share Posted May 25, 2014 bedankt Johan! Het zit er al terug onder! Kevin is nu zijn eerste ritje gaan maken sinds zijn ongeval... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
CassiusZ Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 En, hoe is het ritje bevallen?? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cake Posted May 26, 2014 Author Share Posted May 26, 2014 VFR 100% goedgekeurd!! Remt goed, rijdt goed, draait vlotjes, start perfect! Bandjes beetje lucht bijgestoken en nu is het wachten tot ik een reden heb om te gaan rijden hé! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 ......................................... en nu is het wachten tot ik een reden heb om te gaan rijden hé! VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 De eerste reden is om zelf te ervaren hoe hij nu rijdt, 2e reden is uitvinden waar dat ene weggetje eigenlijk uitkome, 3e reden is kijken wat het verbruik is enz... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Een goede reden om te gaan rijden op een VFR is....: RIJDEN OP EEN VFR !! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phr3ak Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Ja, wat voor goede reden wil je hebben ?! .. Gewoon rijden met die hap! Link to comment Share on other sites More sharing options...
vroembert Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Geen reden nodig om op een VFR te gaan rijden, Gewoon doen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted May 26, 2014 Share Posted May 26, 2014 Ik snap het wel, ik moet ook een doel hebben maar ik ben niet zo kieskeurig met het doel... controleren of buienradar gelijk heeft dat het droog is in de Eifel zou zomaar een doel kunnen zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts