Ga naar inhoud

Honda NR


VFRené
 Delen

Aanbevolen berichten

Bij motoport Leek een splinternieuwe Honda NR uit 1992.

 

0 km en prijs tussen 70.0000 en 100.000 maar nu niet te koop

 

Foto's volgen

aangepast door VFRené
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is natuurlijk een stuk exclusiever en minder gezien als een Fireblade.

 

Tuurlijk smaken verschillen maar dit motorische juweeltje deed mijn hart echt wel sneller slaan.

 

 

post-1781-0-94674400-1380986023_thumb.jpg

post-1781-0-60461500-1380986067_thumb.jpg

post-1781-0-12559400-1380986069_thumb.jpg

post-1781-0-74746700-1380986070_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kunt de motor trouwens ook bekijken via de website van Motoport Leek.

 

Je hebt de mogelijkheid om virtueel door de zaak te lopen en dan zie je hem staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi die nr met ovalle zuigers en 8 kleppen per cilinder,blijft apart,ook de gebruikte materialen ,titanium etc en het kuipruitje ,laat er geen barst inkomen,onwijs duur,is me toen op de motorrai toenertijd verteld.hij blijft mooi en vet gaaf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De NR750 destijds nieuw in gelimiteerde opgave 150.000 gulden.

 

Het lijkt mij heel erg sterk dat je deze ooit gezien hebt gebruikt voor 45.000. Die dingen zijn enkel verzamelaars objecten die je over het algemeen genomen niet gebruikt tegen komt. Na verkoop op papier waren ze al snel meer waard dan de aankoop prijs.

Dan moet diegene die je bent tegen gekomen al stiekum een VFR blokje met ronde zuigers onder de kuip hebben gehad.

 

@VFRooie, smaken verschillen inderdaad- dus blijf maar hangen op de Fireblade.

Zodra er wordt gezegt dat de Blade beter rijd dan een NR, zonder dat ze ooit op een NR hebben gereden. Dan nok ik af. :r

 

groeten

Lex

aangepast door Essers_68
Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt wel hoor, ik heb er toen de crisis pas goed aan de gang was zo rond 2009 ook een stuk of 5 in Europa te koop zien staan.

3 in Frankrijk.

Volgens mij zat de goedkoopste ook rond de 45k aan euro's, dat was wel een flink gebruikte met een aardig aantal km's op de klok.

Er zijn er dus zeker wel mensen die hem daadwerkelijk gebruiken :worshippy:

Kalfsbeek motoren in Zwolle had er ook 2 staan een jaartje of 2-3 geleden, die vroeg volgens mij ook 50k aan euro's beiden waren ook aardig in de km's

 

Vind hem ook wel mooi en de techniek is prachtig.

Maar voor dat geld, laat maar :tease: Dat is alleen leuk wanneer je flink geld over hebt, helaas is dat nog niet zo :glare:

 

Ik had hem toen moeten kopen :scratchchin: leuk rendement, aan de andere kant, je kunt het wel vragen, maar krijg je het ervoor?? Dat laatste vraag ik mij af.

Waarbij op papier en daadwerkelijk veilen in deze tijd kon wel eens niet bij elkaar komen.

 

Bij investeren in oude motoren en/of auto's moet je echt geld over hebben en zeker geen haast hebben, risicovolle zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Bij investeren in oude motoren en/of auto's moet je echt geld over hebben en zeker geen haast hebben, risicovolle zaak.

 

Investeren in klassiekers blijkt tegenwoordig het meeste rendement en het minste risico met zich mee te brengen. Nog beter dan kunststukken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm, dan moet je goed kennis van zaken hebben :scratchchin:

 

Wanneer je deze NR voor 100.000 zou kopen dan vraag ik me af wanneer je daar geld op gaat maken?

 

Daarnaast kun je met investeren in kunst een aardige belastingaftrek krijgen wat een kans op hoger rendement veel beter maakt, mensen hebben niet alleen omdat het mooi is vaak dure schilderijen, de belastingdienst helpt hier een handje.

Ik denk niet dat de belastingdienst de NR als kunst zien :huh: Dat hij het wel is weet ieder normaal mens natuurlijk ^_^

 

Ook niets voor mij, wanneer dat ding bij mij in de garage zou staan ging ik er echt wel oprijden :worshippy::)~:crossy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vorig jaar in zandvoort een nr zien staan,de man had een hoop motorrijders om zich heen toen hij hem starte,een zeldzaamheid en tja dat geluid toen hij starte en weg reed,.maar 45000 is erg goedkoop ,denk de eigenaar ervan had een erge financiele crisis ofzo,en zeggen een fireblade rijd beter dan de nr,tja weet wel zeker van niet,wie heeft er op een motor met ovalle zuigers gereden ,dan kan je het zeggen,dit is dus weer broodje aap,een blade met een nr vergelijken,was het nou een vfr met een nr ok,blijf vfr trouw he,maar serieus denk de vfr valt dan ook weg.

aangepast door Rob1969
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...