Ga naar inhoud

Nieuwe 800 VTEC op komst


V4 Rosso
 Delen

Aanbevolen berichten

Als ik deze foto / dit plaatje bekijk, hoop ik dat ie toch weer een beetje bergruimte onder de buddy heeft.....

aangepast door CassiusZ
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat zal een hele fijne Verrassing zijn. Ben benieuwd naar hoe hij er in het echt uitziet, plaatje is in ieder geval al veel belovend.

 

Iets meer info:

 

Honda VFR800F 2014 maandag 04 november 2013

Naast de eerder genoemde Fireblade SP gaat Honda op de EICMA ook de nieuwe VFR800F aan het grote publiek presenteren. Deze VFR maakt gebruik vanhet 782 cc metende VTEC blok en levert een vermogen van 106 pk bij een toerental van 10.250 toeren per minuut.Bij een toerental van 8.500 levert dit VTEC blok een maximaal koppel van 75 Nm. Het drooggewicht bedraagt 217 kilogram.

- See more at: http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/18941-honda-vfr800f-2014.html#sthash.TmRzF66q.dpuf

 

 

 

Edit: zie net dat de info ook al onder de foto staat bij V4ROSSO

aangepast door Jacco76
Edit toegevoegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Behalve de looks zijn de specs er iig niet spectaculairder op geworden. Mooie fiets verder maar voor mij nog steeds geen reden om van het bulletproof 750 concept af te stappen. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Russische degelijkheid, onder het mom hij doet het nog dus waarom wat anders Blue ;)

 

Zit er een mooie velg in, verstoppen ze deze achter de uitlaat, ik vraag me af wat daar de reden voor is.

Stimuleren van de aftermarket sales voor highmounts e.d?

Ik ben benieuwd hoe de viffer er in het echt uit en hoe ze klinkt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is die mooier of niet?? Kwestie van persoonlijke smaak lijkt mij.

Detail: Radiale remklauw en grotere schijven. Traction controle enz.

Zie voor meer details... link

aangepast door Qwerc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwah, ook de looks zijn er in tegenstelling tot mijn eerste indruk wat conventioneler op geworden. Die kolossale beschuitbusdemper is de grootste misser, de koplampsnuit vind ik er wel weer op vooruitgegaan. En geen buddycover?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te zien is het een mix tussen 1200F en de oude VTEC.

Die beschuitbus heeft alles te maken met de eisen op geluid productie.

Zo ongeveer elke nieuwe motor heeft er zo'n joekel van een brandblusser naast hangen.

VFRikus

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, zo'n grote uitlaat hoeft niet hoort Rikus...Link

... en euhhhh ook niet echt lelijk (vind ik dan)

 

het is ff passen en meten. en ook een V-blok..

 

post-4370-0-39322900-1383575702_thumb.jpg

 

... en nu weer on-Topic! ^_^ ^_^

aangepast door Qwerc
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...