Ga naar inhoud

V4 Rosso

Nieuwe 800 VTEC op komst

Aanbevolen berichten

Op EICMA wordt een nieuwe VTEC geintroduceerd:

 

2014_Honda_VFR800F.JPG

 

782cc, 106HP @10.250, 76Nm @8500, 217Kg droog.

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Als ik deze foto / dit plaatje bekijk, hoop ik dat ie toch weer een beetje bergruimte onder de buddy heeft.....

aangepast door CassiusZ

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Ik denk het, kijk maar naar het zadel dat uit twee delen bestaat.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Dat zal een hele fijne Verrassing zijn. Ben benieuwd naar hoe hij er in het echt uitziet, plaatje is in ieder geval al veel belovend.

 

Iets meer info:

 

Honda VFR800F 2014 maandag 04 november 2013

Naast de eerder genoemde Fireblade SP gaat Honda op de EICMA ook de nieuwe VFR800F aan het grote publiek presenteren. Deze VFR maakt gebruik vanhet 782 cc metende VTEC blok en levert een vermogen van 106 pk bij een toerental van 10.250 toeren per minuut.Bij een toerental van 8.500 levert dit VTEC blok een maximaal koppel van 75 Nm. Het drooggewicht bedraagt 217 kilogram.

- See more at: http://www.nieuwsmotor.nl/motornieuws/18941-honda-vfr800f-2014.html#sthash.TmRzF66q.dpuf

 

 

 

Edit: zie net dat de info ook al onder de foto staat bij V4ROSSO

aangepast door Jacco76
Edit toegevoegd.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Behalve de looks zijn de specs er iig niet spectaculairder op geworden. Mooie fiets verder maar voor mij nog steeds geen reden om van het bulletproof 750 concept af te stappen. ;)

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Russische degelijkheid, onder het mom hij doet het nog dus waarom wat anders Blue ;)

 

Zit er een mooie velg in, verstoppen ze deze achter de uitlaat, ik vraag me af wat daar de reden voor is.

Stimuleren van de aftermarket sales voor highmounts e.d?

Ik ben benieuwd hoe de viffer er in het echt uit en hoe ze klinkt.

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Is die mooier of niet?? Kwestie van persoonlijke smaak lijkt mij.

Detail: Radiale remklauw en grotere schijven. Traction controle enz.

Zie voor meer details... link

aangepast door Qwerc

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Mwah, ook de looks zijn er in tegenstelling tot mijn eerste indruk wat conventioneler op geworden. Die kolossale beschuitbusdemper is de grootste misser, de koplampsnuit vind ik er wel weer op vooruitgegaan. En geen buddycover?

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Om te zien is het een mix tussen 1200F en de oude VTEC.

Die beschuitbus heeft alles te maken met de eisen op geluid productie.

Zo ongeveer elke nieuwe motor heeft er zo'n joekel van een brandblusser naast hangen.

VFRikus

  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Nou, zo'n grote uitlaat hoeft niet hoort Rikus...Link

... en euhhhh ook niet echt lelijk (vind ik dan)

 

het is ff passen en meten. en ook een V-blok..

 

post-4370-0-39322900-1383575702_thumb.jpg

 

... en nu weer on-Topic! ^_^ ^_^

aangepast door Qwerc
  • Like 1

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

217kg drooggewicht, is dat dan 10kg lichter?.Wel mooie look.

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Foto overzicht(je):

2014_VFR800_F_1.jpg2014_VFR800_F_2.jpg

2014_VFR800_F_3.jpg2014_VFR800_F_5.jpg

2014_VFR800_F_6.jpg2014_VFR800_F_7.jpg

2014_VFR800_F_8.jpg

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

mooie fiets.

 

ik vind hem mooier dan de oude vtec , ook de tussen vorm looks 1200 en 800 is heel mooi

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 

Foto's :withstupid: :withstupid:

Deel dit bericht


Link naar bericht
Delen op andere sites
 
 

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien