Ga naar inhoud

Nieuwe 800 VTEC op komst


V4 Rosso
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik trek 'm ook wel eens open maar boven de 220 is het niet leuk meer vind ik, voor mij zijn de bochtige weggetjes veel aantrekkelijker en als je in de Eifel eens doortrekt dan kom je erachter dat 190 best wel een achterlijke snelheid is (niet doen in het weekend of vakantietijd ;) ) dus als haalt ie maar 220 dan is dat wat mij betreft hard genoeg want dat hou je toch nooit lang vol.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb pasgeleden op 4 cilinders inlijn gereden , Suzuki bandit 1200 , yamaha fjr 1300 , Honda CB900 Hornet ze zijn alle snel maar vind het laag midden toeren gebied beetje soft en langzaam opbouwend

 

Beide keren daarna op men VFR 750 F wezen rijden en denk je wat is zo,n V4 toch een fantastisch blok :yes:

door de snelle vermogens opbouw/souplesse en dat je over zo,n groot gebied bijna max koppel hebt mis je het echte eindschot met deze motor maar hoe die klinkt op toeren :)~ maakt dat weer je goed je zit ineens in de begrenzer als je niet oplet ,nou is dat maar paar keer gebeurt en probeer ik ook te voorkomen

 

heb altijd het idee bij Honda,s dat ze makkelijk nog meer toeren kunnen draaien ze lopen zo :whistle: de begrenzer in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog twee weekjes wachten, dan staat in de MOTO73 een vergelijkingstest tussen de nieuwe VFR en de Kawa Z1000SX. Staat vast een uitdraai van vermogensbank bij. MOTO73 heeft de nieuwe viffer als duurtester in gebruik genomen, ben benieuwd.

 

Hij is er.........

 

yjamedun.jpg

 

 

maar helaas, geen vermogensgrafiek.... :unsure:

 

Nu even lezen. :sleep:

aangepast door Greytec
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks Viffer.

En nu moeten we het eens naast de curve van de 2006 VTEC leggen.

 

of moeten ze dan op dezelfde bank hebben gestaan om te kunnen vergelijken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 4 weken later...

Vandaag met mijn vrouw achterop gereden. Ik kreeg wat seintjes dat ik mensen aan het verblinden was.

Toen toch maar even het boekje erbij gepakt in de veronderstelling dat de led-verlichting niet bij te stellen was.

 

Blijkt het gewoon zoals we kennen van de vorige viffers met een wieltje aan elke kant te verstellen te zijn.

Dus alles even ietsje omlaag gedraaid. Ik vond het als ik alleen reed ook al een beetje te hoog staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...