Ga naar inhoud

Nieuwe 800 VTEC op komst


V4 Rosso
 Delen

Aanbevolen berichten

Vernieuwend maar tegelijk ook een beetje saai. Ook het aantal paardjes valt wat tegen voor een 800 terwijl het gewicht nog steeds vrij hoog is.

En toch zou ik er gerust een in de garage willen hebben staan, ik vind het dashbord wel een pareltje en wanneer er een andere uitlaat op zit zal het totaalplaatje er al veel beter uit zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wanneer er een andere uitlaat op zit zal het totaalplaatje er al veel beter uit zien!

 

Yep ...in de stijl van de 600RR en de 1000RR...centraal onder de kont...

men zou orderboekjes te kort komen denk ik.

Had het liever bij m'n VFR ook zo gezien,maar er is geen zulke (betaalbare) optie.

Alles zal aangepast moeten worden tov de ontwikkelde warmte...

aanpassingen om de zijkoffers nog te kunnen gebruiken....enz...

aangepast door Paske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het hoofdframe hetzelfde is gebleven zou je dus gewoon het subframe met staartstuk van de eerste Vtec kunnen monteren teneinde de uitlaat te kunnen vervangen. Heb je meteen een buddycover ook. Of het zadel een acceptabele aansluiting aan de tank maakt zou je dan moeten bekijken. Op zich is alles pas te maken natuurlijk en zo niet, dan ook meteen de tank maar vervangen die nog iets meer peut mee kan nemen ook. ^_^

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat natuurlijk niet alleen om de looks en smaken verschillen nou eenmaal. Zoals gezegd: ik vind hem mooi, maar ik kan me voorstellen dat deze vfr met de aanpassingen die gedaan zijn vooral nog beter rijdt dan zijn voorganger. Wat een mooie prestatie zou zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat vermoed ik ook wel. Overigens zal er ook vast wel een schitterende aftermarket highmount geleverd gaan worden wat je weer een hoop werk kan besparen. Ach, mogelijkheden zat. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind hem mooi.....vertrouwd (ander woord voor saai ?)

Rij-eigenschappen zijn vast prima (want dat is bij alle viffers al zo....)

Ik hoor bij de doelgroep van 50+

 

hmmmm....ik voel een spaarplan aankomen.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi, al die snufjes en nieuwigheden,

maar er valt me net ook nog iets te binnen.......zullen ze standaard zijn of optie ?? :scratchchin:;)

aangepast door Paske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij handvatverwarming en automatisch uitgaande knipperlichten (doen ze dat nu ook al niet?) (Oké, ze gaan dan even later weer aan maar dan toch weer uit..... :P)

ook standaard. Is ook ergens bekend gemaakt hoe zwaar die is?

 

Edit.... oooooops!! 239!! en ik lees net dat de vtec (2003 model) 214 weegt (droog) Ik hoop niet, dat met die 239 kg er ook nog 21,5 liter peut en 3,5 liter motorolie en nog een beetje overige vloeistoffen moet. Ik snap het niet. Geen dcbs moet toch ook gewicht besparen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...