Ga naar inhoud

Groupbuy Go Cruise Trottle Control


Ray
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zag dat je bijbehorend siliconen ring los kunt bijkopen. Wat kost die ring en hoeveel ringen zitten er standaard bijgeleverd? Heeft iemand ervaring met slijtage van ring en/of het geheel?

De ring verkoop ik los voor 3 Euro, er wordt er standaard 1 bijgeleverd.

Vervanging door slijtage is nog nooit nodig geweest. De reden dat ze los verkocht worden, is dat sommige gashendels net niet de goede maat hebben om het gas 100% vast te houden. Door een extra ring te plaatsen maak je dus de klemkracht iets groter, maar een paar keer dit deel van de gashendel te omwikkelen met ducttape werkt net zo goed.

Bedenk wel even dat motorhandschoenen vet zijn, en dat de GoCruise door vet en vuil wat kan gaan slippen. Regelmatig ontvetten is dan ook aanbevolen!

aangepast door AFS Motorparts
Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk ding, ik heb hem ook.

 

Wel even een puntje voor mensen die met een DCT rijden (zoals ik ^_^ )

 

Wanneer je hem gebruikt kun je niet meer bij de AT/MT knop, nu hoeft dat geen probleem te zien, dan maar automaat rijden ipv manueel maar het is een puntje van aandacht.

Ik reed een file in, zoals altijd ga ik dan naar manueel in de 2 of 3, tja, dat lukt dan niet meer op een normale manier omdat de handel van GoPro er voor zit.

 

Moet je even er overheen prutsen, bij GoPro hielden ze vast geen rekening met een automaat :sleep:

 

Verder werkt het voor het geld best aardig :)

 

10_VFR1200F_DCT_Det5_lr.jpg

 

piccie erbij voor de duidelijkheid.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

En met Erwin zitten we op 10 geïnteresseerden, Frank kan dus in de loop van de week een mail verwachten maar aanmelden kan natuurlijk nog steeds.

Het seizoen is voor velen toch voorbij dus ik denk dat we rustig tot eind februari deelnemers kunnen blijven verzamelen en zien dat half maart alles afgerond is maar als het uiteindelijk te stil wordt beginnen we eerder met de afronding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De ring verkoop ik los voor 3 Euro, er wordt er standaard 1 bijgeleverd.

Vervanging door slijtage is nog nooit nodig geweest. De reden dat ze los verkocht worden, is dat sommige gashendels net niet de goede maat hebben om het gas 100% vast te houden. Door een extra ring te plaatsen maak je dus de klemkracht iets groter, maar een paar keer dit deel van de gashendel te omwikkelen met ducttape werkt net zo goed.

Bedenk wel even dat motorhandschoenen vet zijn, en dat de GoCruise door vet en vuil wat kan gaan slippen. Regelmatig ontvetten is dan ook aanbevolen!

Helder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na een goede start mag het rustig gestaag door gaan met aanmeldingen :39:

Mail is verstuurd dus binnenkort komt er een PB met meer info bij de gegadigden binnen.

aangepast door Ray
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik gebruik deze cruise al meer dan een jaar, en ik vind het geweldig! Met name met lange ritten, is het heerlijk om je rechter hand?arm ff op de tank te laten rusten! En zeker op een VFR 1200.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...