Ga naar inhoud

Groupbuy Go Cruise Trottle Control


Ray
 Delen

Aanbevolen berichten

Heren,

 

Voor mij graag ook een.

Ik heb handvatverwarming, maat van de handvatten is nu:35 mm.

 

Kleur: Zwart

Maat: groot

 

Groet,

 

Chris

aangepast door chris747
Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er een standaard maat handvat? Zonder verwarming 30-34 en met 35-40? Of voor de zekerheid even meten? (Heb de standaard honda handvatten er nog opzitten)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is er een standaard maat handvat? Zonder verwarming 30-34 en met 35-40? Of voor de zekerheid even meten? (Heb de standaard honda handvatten er nog opzitten)

Is dat omdat je de planning hebt om verwarmde handvatten te nemen?

Chris heeft schijnbaar verwarmde handvatten en volgens zijn meting zijn die 35mm dus groot (1") terwijl de standaard handvatten klein (7/8") zijn.

Ik denk dat die ene millimeter nog niet meteen een probleem zal zijn wanneer je over een jaar denkt toch voor verwarmde handvatten te gaan maar daar zal per merk ook verschil in kunnen zitten en als je een ander merk neemt die wat dikker zijn dan wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Richtlijn is dat de gemiddelde sport/toer motor een 22mm stuur heeft en dan kom je met de handvatten op de kleine versie uit, Harley's en enkele Japanse cruisers hebben een 1" stuur dus dat scheelt 3,4mm.

Verwarmde handvatten hebben natuurlijk een extra laag erin en zijn dus ook wat dikker.

Wie verwarmde handvatten heeft moet ze wel nameten want Chris heeft geen merk genoemd en een ander merk kan dus een andere maat hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het goed is heb je nu een PB... nog niet eerder gewerkt met toevoegen van deelnemers in een PB conversatie dus als je niets ontvangen hebt laat het dan even weten en anders zie ik de mail wel binnenkomen.

Ik heb van 5 personen nog geen mail gehad met bevestiging over de deelname, bij afhaken graag ook een bevestiging want dan weet ik zeker dat er niet ergens een mail is blijven hangen om wat voor reden dan ook.

Ik heb in de OP de missende bevestigingen rood gemaakt, controleer dit a.u.b. even voor het geval je wel een mail gestuurd hebt want de techniek staat soms letterlijk voor niets ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meedoen kan tot februari tenzij overduidelijk is dat er toch geen aanmelding meer komt :coolsmiley:

Ik ga er vanuit dat niemand in deze periode deze gadget perse nodig heeft en daarom neem ik de tijd om zoveel mogelijk mensen mee te laten doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...