marc79 Posted November 19, 2013 Share Posted November 19, 2013 Ik wil ook wel meedoen! Een 7/8 in het zwart graag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris747 Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Richtlijn is dat de gemiddelde sport/toer motor een 22mm stuur heeft en dan kom je met de handvatten op de kleine versie uit, Harley's en enkele Japanse cruisers hebben een 1" stuur dus dat scheelt 3,4mm. Verwarmde handvatten hebben natuurlijk een extra laag erin en zijn dus ook wat dikker. Wie verwarmde handvatten heeft moet ze wel nameten want Chris heeft geen merk genoemd en een ander merk kan dus een andere maat hebben. Ik heb inderdaad verwarmde handvatten, van Saito. Laten we ook niet vergeten dat er bij de Go Cruise een rubberen ring wordt bijgeleverd die je eventueel om je handvat kan doen om slijtage van het handvat tegen te gaan, die rubberen ring maakt het handvat nog wat dikker zodat een kleine maat Go Cruise in combinatie met verwarmde handvatten te klein is. Groet Chris Link to comment Share on other sites More sharing options...
frank_b Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Op mijn CT heb ik klein / zwart. Past goed, zeker niet te strak en ik heb de originele handvat verwarming er op van Honda. De functie van de ring is volgens mij meer om het geheel stroever te maken. Link to comment Share on other sites More sharing options...
newie Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Gezien de ervaringen wacht ik maar tot de "duurzame" versie in Nederland leverbaar is. http://advrider.com/forums/showthread.php?t=887712 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted November 20, 2013 Author Share Posted November 20, 2013 Dat is van dezelfde fabrikant alleen is deze verstelbaar.Is handig als je zoals ik vroeger 2 compleet verschillende motoren hebt waarvan 1 een 7/8" stuur heeft en de ander een 1".Frank heeft deze ook (althans zijn onderweg) heb ik begrepen maar het is geen opvolger of vervanger van de versie die in deze groupbuy aangeboden wordt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted November 20, 2013 Share Posted November 20, 2013 Gezien de ervaringen wacht ik maar tot de "duurzame" versie in Nederland leverbaar is. http://advrider.com/forums/showthread.php?t=887712 Er is niets duurzamer aan, ik heb nog nooit een versleten GoCruise gezien. Het teruglopen van de GC komt in vrijwel alle gevallen door het vet wat van handschoenen af komt, en is simpel op te lossen door te ontvetten. In enkele gevallen moet je het gashendel iets dikker maken door ofwel een extra ring, of een beetje ducttape onder de bijgeleverde ring te monteren. Denk er wel even aan dat de Europese prijzen hoger zullen liggen dan de USA prijzen. Dit komt door verzendkosten, BTW en de valutakoers. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted November 20, 2013 Author Share Posted November 20, 2013 (edited) Even een huishoudelijke opmerking. Ik heb van 2 personen nog geen bevestiging of ze wel of niet meedoen (rood gekleurd in de OP lijst) en van een aantal personen heb ik nog geen kleur en/of maat, ook dat is te zien in de OP lijst. Dat laatste had ik via mail willen doen maar omdat er al zoveel gereageerd hebben met de keuze vraag ik het toch maar hier, graag even doorgeven want dat lijkt me ook wel handig voor Frank omdat hij dan meteen een overzicht heeft van wat er gaat komen. Bij voorbaat dank Edit: OP bijgewerkt want ik was bij een paar de maat en kleur vergeten toe te voegen Edited November 20, 2013 by Ray Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vfreakske Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Ray, doe mij maar een zwarte! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter Vfr Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Volgende week Ray, Ik ben nog op mn werk en kom volgende week thuis, dan meet ik het stuur op(wil dat liever niet door mn vrouw laten doen...) Gr. Peter Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted November 21, 2013 Author Share Posted November 21, 2013 Is goed, heeft geen haast en dan zal ik je meteen in de OP aanpassen naar bevestigd voor deelname (oftewel dat je het met de prijs eens bent en zeker meedoet) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted November 21, 2013 Author Share Posted November 21, 2013 En dan nog even een mededeling: Frank heeft aangegeven dat vanwege het aantal deelnames alvast een eerste serie te willen opsturen om te voorkomen dat het in het voorjaar te druk wordt wanneer de mensen ineens snel de motor weer rijklaar willen hebben voor het nieuwe seizoen.Er is wel een beperkt aantal op voorraad op dit moment maar net genoeg voor wie op dit moment de maat en kleur bevestigd hebben.Deze mensen krijgen in de komende dagen (ik probeer morgen anders in het weekend) een betalingsverzoek, wanneer ik alle betalingen van ronde 1 (voor het gemak) binnen heb gaat dit naar Frank samen met de adressen voor verzending. De actie blijft doorlopen tot de 2e helft van februari dus blijf vooral aanmelden want zelfs ronde 2 is nog vroeg genoeg afgerond voor het nieuwe seizoen begint Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted November 21, 2013 Share Posted November 21, 2013 Kan ie mooi onder de kerstboom!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted November 22, 2013 Author Share Posted November 22, 2013 (edited) Als het goed is hebben de mensen van ronde 1 een mail gehad. Edit: Ik heb in de OP de namen van ronde 1 zwart gemaakt, ronde 2 met bevestiging plus maat en kleur paars, bevestigd via mail maar nog geen maat/kleur blauw en onbevestigd rood. Zo is het mooi overzichtelijk denk ik. Edited November 22, 2013 by Ray Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRek Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 (edited) Ik ben gezakt van plaats 5 naar plaats 16, mooi is dat. Wat heb ik verkeerd gedaan? Edited November 23, 2013 by VFRek Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted November 23, 2013 Share Posted November 23, 2013 Ik denk dat je te weinig besteld heb. Doe er nog 2 stuks bij, dan stijg je vanzelf op de lijst........ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts