Jump to content

Groupbuy Go Cruise Trottle Control

Ray
 Share

Recommended Posts

In de OP heb ik het filmpje gezet wat op de site staat van een Amerikaanse leverancier (eerste hit op Google).
Zal die van jou ook wel even bij in de OP zetten :coolsmiley:

Als ik jou was zou ik die met de foute handelswijze er af gooien en die van Frank in de plaats er van.

Kan niemand iets verkeerd doen en naar een fout filmpje verwijzen.

VFRikus

Ja en nee.

Ik heb dezelfde handvatten als die BMW in het eerste filmpje en ik denk dat je bij dat model de clip op die manier minder hoeft open te buigen dan op de manier in filmpje 2.
Verder vind ik het een aanvulling dat in filmpje 1 de Go Cruise ook rijdend in gebruik wordt getoond.
Helemaal nu er al 4 berichten over geplaatst zijn zal het nu wel doorgekomen zijn en ik heb wel vertrouwen in het gemiddelde gezonde verstand hier op het forum (niet te verwarren met helemaal bij het verstand zijn :39: ).

Het verzenden is het werk van Frank, dus de eer van de snelle levering komt toe aan hem ;)

Kunnen jullie kiezen of hij onder de kerstboom komt of in de zak van sinterklaas maar die komt dan toch pas tegen kerst aan wegend gebrek aan zwarte pieten :745:

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...