Jump to content

Groupbuy Go Cruise Trottle Control

Ray
 Share

Recommended Posts

Dit is de verstelbare... ook wel universeel genoemd:

c2c4ac2e-874d-48d0-b32b-122c9240d880_zps

Edited by Ray

Dan weet ik het begin en stuur je de standaard PB voor verdere info/afhandeling (moet alleen die PB even aanpassen en de verstelbare erin meenemen :coolsmiley: )

Tuurlijk, 2e ronde staat nog helemaal open tot het moment dat ik aangeef dat hij gesloten is midden februari.
Die verstelbare is trouwens van aluminium ;) Theoretisch wel een metaal (edelmetaal en non-ferro metaal) maar vaak wordt metaal als staal/ijzer uitgemaakt wat dan ook alweer 2 verschillende soorten zijn... laten we het verder maar weer on-topic houden :P

Ik zal de mensen van groep 1 nog even een mail sturen met de mogelijkheid voor het geval iemand niet meer mee leest en ik wil niemand tekort doen.

Het makkelijkst voor mij is dat diegenen die willen omruilen de simpele cruise-control naar mij terugsturen, met daarbij hun adresgegevens.

Voor de zwarte moeten jullie € 9,50 bijleggen (+ € 1,50 verzendkosten).
Voor de verchroomde versie is dat nog eens € 5,-- extra.

Dat bedrag kunnen jullie overmaken op mijn bankrekening (AFS Motorparts) 40.30.22.746 te Purmerend.

Vergeet niet je naam te vermelden op de omschrijving en ook "Omruil GoCruise".

Mijn verzendadres:
AFS Motorparts

Voltastraat 21 (achterzijde)
1446 VA Purmerend

Edited by AFS Motorparts

Het makkelijkst voor mij is dat diegenen die willen omruilen de simpele cruise-control naar mij terugsturen, met daarbij hun adresgegevens.

Voor de zwarte moeten jullie € 9,50 bijleggen (+ € 1,50 verzendkosten).

Voor de verchroomde versie is dat nog eens € 5,-- extra.

Dat bedrag kunnen jullie overmaken op mijn bankrekening (AFS Motorparts)  40.30.22.746 te Purmerend.

Vergeet niet je naam te vermelden op de omschrijving en ook "Omruil GoCruise".

Mijn verzendadres:

AFS Motorparts

Voltastraat 21 (achterzijde)

1446 VA Purmerend

Dat is dus alleen voor ronde 1, ronde 2 kan gewoon via het topic, PB of mail aan mij nog aangepast worden als je al met de standaard genoteerd staat.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...