Ga naar inhoud

Emoticons op iPad?


Fleng
 Delen

Aanbevolen berichten

Lijkt er op. Ik zie ze op mijn ipad ook niet. Wel bijzonder want op een eigen (inmiddels offline) forum (ook invision powerboard . Ipboard, oudere versie) zie ik ze op de ipad wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt idd, "works as designed" zoals ze dat bij IPB zeggen :)

 

Je kunt wel gewoon de smiley tekens ingeven je weet wel dubbele punt en haakje sluiten, die doen het wel.

 

Je kunt ook kiezen in de browser voor de normale skin, default krijg je de mobile skin. (er is ook een ipb app werkt ook zonder smiley's)

Of je gebruikt de tapatalk app.

 

Helaas ben ik ook afhankelijk van de aanlevering van IPB, we verzinnen het niet zelf in dit geval.

V4 komt er aan, ik ben benieuwd wat daar weer in aangepast wordt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik gebruik op de (android) tablet meestal gewoon het forum als internetpagina, werkt echt fijner als de app.

 

V4 komt er aan, ik ben benieuwd wat daar weer in aangepast wordt.

goede woordgrap Frank! :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Aha, ben dus niet de enige met het probleem. Ik meen me overigens te kunnen herinneren dat voor een paar jaar terug de smileys nog wel op de mobiel te vinden waren. Maar op de Android tablet nu idd schitterend door afwezigheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Ik kan bij mijn android telefoon geen emoticons toevoegen omdat ik ze niet te zien krijg.

Ik heb ook bij de volledige versie gekeken maar ook hier zijn ze niet zichtbaar.

Het vinkje voor emoticons staat wel aan.

Is dit een bekend probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je tapatalk gebruikt kan het wel. m

Maar dan moet je niet de emoticons gebruiken op je toetsenbord, maar op het pijltje naast de reactie klikken en dan op de smiley klikken. Dan lukt het wel [emoji4]

aangepast door Mr Tinus
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...