Ga naar inhoud

Het 1500ste (forum) lid is binnen!!!!


Jacco76
 Delen

Aanbevolen berichten

Wat een welkom. Teveel eer. Nog geen kilometer gereden of ben al een trotse eigenaar en voel me al een trots lid van de vfr.

Nog wat hopelijk niet onoverkomelijke drempels zoals de RDW, BPM, kentekenregistratie en ff groot onderhoudsbeurt door een blijkbaar befaamd lid van de club uit zwolle. Dus vanaf 17 januari nog even niet toeren. Iemand ervaring met bpm? Want ja het is een eigen importje en wel uit duitsland. Behalve een kleine D stickertje is dat verder niet zichtbaar. Behalve dat is de vfr nog zowat helemaal origineel. Afgezien van einige Gebrauchsspuren. Maar daar gaan we wat aan (laten) doen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Welkom en van harte met het verkrijgen van deze speciale status ;)
Met importeren heb ik nog geen ervaring, misschien een optie om daarvoor een nieuw topic te openen in de desbetreffende rubriek.

Zet ik onderstaande er bij.

 

Op het motorforum staat een topic waar wat bruikbaars in staat wat je misschien kan helpen.
Het eerste deel is al aardig gedateerd maar deel 2 is van medio 2012.
Nog een ander linkje: Zelf een motor importeren

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd! Een rondje is altijd welkom...

 

Ben wel benieuwd hoeveel er over blijven als we alleen die forumleden selecteren die afgelopen jaar het forum hebben bezocht..... ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

RDW zou een eitje moeten zijn daar het een EU/Duits model betreft.

Heb zelf ooit -als inboedel- een Moto Guzzi uit de UK en een Renault Clio (uit Luxemburg) bij de RDW gehad. Men was daar heel professioneel (en zelf flexibel...).

 

BPM kun je uitrekenen, simpel ff googelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met de speciale status :yahoo:

 

Helaas wel tijdelijk, want er wordt straks weer een opschoning slag gedraaid en dan verdwijnen er weer leden die nooit posten, gelukkig komen er ook steeds leden bij dus het blijft een dynamisch geheel.

Maar de trend is naar boven en dat is altijd mooi :) :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...