Arno71 Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 Rick Donkers Waterdichte... etc! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koen Posted February 25, 2014 Share Posted February 25, 2014 http://www.rdae.nl/multistekkers/diverse-verbinders/30-145b-koplampstekker-haaks-h4-zwart-3-polig als ik op deze stekker de 2 kabels samen soldeer en vastmaak aan de schuifstekker en dan in de hoofdstekker steek zou het toch moeten lukken hé? Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 Heb even een paar fotokes getrokken zit er al een jaar of 15 op; ooit door iemand laten doen (draden solderen etc..) Men neme een relais daar zitten 4 aansluitingen op de "rode" gaat naar het linker - 6P blokje eem "zwarte" naar het blokje dat of the H4 koplamp gedrukt wordt en een "zwarte" en "witte" tappen rechts in de "kleuren" tussen "" omdat die verder niks betekenen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koen Posted February 26, 2014 Share Posted February 26, 2014 (edited) voorbereidende werken Edited February 26, 2014 by Koen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koen Posted March 1, 2014 Share Posted March 1, 2014 ergens doe'k iets fout want het werkt nog steeds zoals het originele idee 1 voor gewoon licht 2 voor groot licht beide lampen zijn verbonden door 1 draad aan het bovenste stekkertje voor het dimlicht Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koen Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 koplampen aansluiten voor dummies controleer of de lampjes niet stuk zijn..... zucht..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Ah.. 1 in de categorie "of je stopt de stekker erin" Mooi dat het dan toch werkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koen Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 voila, gesoldeerd, geisoleerd.... en nu de VFR verder monteren.... bedankt voor de tips! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Bever Posted September 28, 2019 Share Posted September 28, 2019 Heren ik was even aan het rondkijken want het leek me logisch dat dit al ergens uitgedokterd was.. Mijn (voor mij nieuwe ) 800 Vtec van 2004 heeft ook maar 1 brandende koplamp. Ik wil deze graag dubbel zien branden. Er zit een lampje in de linkerkant, deze is aangesloten maar geen licht en ook geen spanning/stroom. De voeding van deze lamp lijkt origineel en komt van de recterkoplamp. Ik las dat na 2002/2003 er standaard 2 brandende lampen werden geleverd, bij mij niet zo blijkbaar... Ik heb nog geen schema's of dergelijke gedownload, weet er iemand of dit (relatief) eenvoudig op te lossen is? Alvast bedankt, Bart Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted September 28, 2019 Share Posted September 28, 2019 Bij de VTEC branden ze standaard beide dus ik denk dat er ergens een probleem zit. Mogelijk een kabelbreuk, eventueel veroorzaakt door een vorige eigenaar die er bijvoorbeeld een aftakking heeft gemaakt voor een navigatie aansluiting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeFour Posted September 28, 2019 Share Posted September 28, 2019 De VTEC heeft 4 koplampen, 2 voor dimlicht en 2 voor groot licht. Als er maar 1 brand dan is er iets stuk Heb je de spanning met een multimeter gemeten? Waar? Bij de VTEC zit een soort adapter / verlengstuk tussen de lamp en de kabel-stekker. Bij mij was ooit een van die adapters gaar. Door oxidatie was een van de contacten zo heet geworden dat het metaal niet meer verend was. Het contact voorzichtig dichtknijpen wilde een tijdje helpen, maar uiteindelijk hielp alleen vervangen van die adapter... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Bever Posted September 28, 2019 Share Posted September 28, 2019 Hallo, Ik heb gemeten aan de pennen vd adapter. Ik zal straks nog even dubbel checkken want ik heb gezien dat je de adapter kan open klikken. Heb ondertussen een harnasje gemaakt om door te lussen. Ik post straks of morgen de bevindingen. Alvast bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bart Bever Posted September 28, 2019 Share Posted September 28, 2019 Update.. De Vfr heeft terug 2 lichtgevende ogen! Bedankt voor de tip van het verlengstukje, hier kwam inderdaad niets meer door. Gelijk maar alles eruit gehaald en opgekuist. Paar keer aan uit om te testen en terug licht in de duisternis. Volgende week 2 nieuwe stukjes bestellen. Groeten, Bart 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts