Ga naar inhoud

sena firmware update


 Delen

Aanbevolen berichten

Even een vraag. Ik heb gisteren de headset (sena smh5 dual) een firmware update gegeven. Maar heb hier veel problemen mee gehad met het vastlopen van het update programma. Gemiddeld de hele zooi 7 a 8 keer opnieuw moeten opstarten.

 

Hoe ging het bij mij.

 

je installeert de software van sena en start het programma.

Vervolgens selecteer je je model en ga je naar firmware update.

Sluit je apparaat aan en schakelt de in. Vervolgens maakt hij verbinding en zoekt naar updates. (In mijn geval was er nieuwere firmware)

Dan ga je updaten en krijg je de instructie om de "dial" knop te bedienen en vanaf dat moment zou hij normaliter de firmware installeren.

Vanaf daar tot het einde hangt hij regelmatig vast, en ik voel mij niet prettig bij het idee een onvoltooide update te onderbreken dmv loskoppelen en het programma sluiten. Dit was toch de enige methode om hem weer actief te krijgen.

 

Na veel geduld en zweet momentjes is het uiteindelijk toch gelukt.

 

Iemand een idee wat ik fout heb gedaan of fout gedaan kan hebben?

Of zijn er meer mensen met dit probleem?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het updaten duurt wel degelijk lang. Je moet niet denken dat hij vast hangt. Tijden de update vraagt hij je tweemaal iets te doen Jog dial induwen tot hij je vraagt te stoppen en daarna phone knop induwen tot hij je vraagt te stoppen. Volgen mij ben je niet geduldig genoeg geweest. Het duurt wel degelijk lang , maar verliep de eerste maal zeer goed. (laptop win7)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Vandaag heb ik voor het eerst sinds aankoop (Maart 2015) van de Sena SMH5 een firmware update uitgevoerd. Van versie 2.0.1 naar versie 2.2.2

De Device Manager software van Sena herkent het toestel automatisch.

 

Leuke bijkomstigheid:

Ik heb nu een Nederlandse stem in het apparaat en er zit ineens een functie voor ruisonderdrukking in het configuratie menu. :yahoo:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...