Ga naar inhoud

Goedkope actioncamera


Duppie
 Delen

Aanbevolen berichten

Die heb ik gekocht gisteren.
Woensdag is bij de Aldi een micro SD kaart van 32Gb in de aanbieding voor €15,-, die ga ik er nog bij halen en dan kan ik testen.

Alleen de bijgeleverde montage/bevestigingsopties lijken me niet te werken omdat die allemaal maar eenzijdig verstelbaar zijn maar daar fabriceren we wel wat voor.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ben dan een beetje benieuwd naar de kwaliteit, vaak zie je van die bibber/golvende beelden, ik kan daar niet veel langer dan 10-20 sec. naar kijken ... :wacko::wijsneus:

Link naar reactie
Delen op andere sites

De camera van de Action ziet er hetzelfde uit als de Lenco, waar ik wat beeldjes mee geschoten heb op de heenweg naar de laatste sleuteldag in Delft. Die heeft beeldstabilisatie, dus dat trillen valt wel mee. Op MF staan ook wat beelden van deze camera, die zijn best wel aardig en zeker voor het geld is het geen miskoop. De zuignap is ook goed, want die zit al sinds 28 september muurvast op de voorruit van mijn auto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heb ik gekocht gisteren.

Woensdag is bij de Aldi een micro SD kaart van 32Gb in de aanbieding voor €15,-, die ga ik er nog bij halen en dan kan ik testen.

Alleen de bijgeleverde montage/bevestigingsopties lijken me niet te werken omdat die allemaal maar eenzijdig verstelbaar zijn maar daar fabriceren we wel wat voor.

 

RAy,

 

Als je een SD kaartje koopt is de kwaliteit belangrijk. D.w.z. het moet wel een snel kaartje zijn.

Als er 720 HD beeldjes op moeten en 20 -30 beelden /psec. dan moet het dus een goed kaartje zijn. Anders kan de camera zijn plaatjes niet snel genoeg kwijt en wordt het filmpje minder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

RAy,

 

Als je een SD kaartje koopt is de kwaliteit belangrijk. D.w.z. het moet wel een snel kaartje zijn.

Als er 720 HD beeldjes op moeten en 20 -30 beelden /psec. dan moet het dus een goed kaartje zijn. Anders kan de camera zijn plaatjes niet snel genoeg kwijt en wordt het filmpje minder.

 

 

SD classe 10. Heb je nodig.

Is een klasse 10 kaartje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die heb ik gekocht gisteren.

Woensdag is bij de Aldi een micro SD kaart van 32Gb in de aanbieding voor €15,-, die ga ik er nog bij halen en dan kan ik testen.

Alleen de bijgeleverde montage/bevestigingsopties lijken me niet te werken omdat die allemaal maar eenzijdig verstelbaar zijn maar daar fabriceren we wel wat voor.

@Ray, hier wat foto's zoals ik het gedaan heb

 

post-4095-0-67168200-1390905035_thumb.jpg

 

post-4095-0-80953500-1390905042_thumb.jpg

 

post-4095-0-90177100-1390905050_thumb.jpg

 

post-4095-0-08458000-1390905058_thumb.jpg

 

post-4095-0-31150700-1390905064_thumb.jpg

 

post-4095-0-94910400-1390905069_thumb.jpg

  • Like 7
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt ook heel veel op de Rollei Bullet; goede cloon van Gopro en kostte meer als 200 euro.

 

Heb ook goedkopere versies geprobeerd en inderdaad golvend beeld vooral als je iets snellere bewegingen hebt; uitermate irritant.

 

Dus me vorig jaar maar getrakteerd op de Rollei en tot vandaag heel tevreden.

 

Zelf heb ik trespa spiegelverbreders gemaakt, daar met 2 bouten een rammout op gemonteerd, kan ik alle kanten mee uit en trilt niet.

 

groetsels VFRené

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...