Ga naar inhoud

Rear hugger


Peter-Alexander
 Delen

Aanbevolen berichten

Vreemde naam maar ja zo kan je ze vinden op internet. Ik zoek plaatjes van een rc36II met zo'n mooie afdekking over het achterwiel.

En een adres waar je die in Nederland zou kunnen kopen aan een beschaafde prijs. Lijkt me wel iets nuttigs als je wel eens in de regen rijdt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:withstupid:

 

MDI verkoopt ze in NL.

Ze komen heel af en toe voorbij op de 2e hands markt.

 

Voorbeeldje hieronder heb ik ff via Google opgesnort. Er zullen vast meer voorbeelden zijn maar heb zo ff geen tijd om verder voor je te zoeken.

 

vfr5.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waar laat je dan eigenlijk de remleiding voor het achterwiel ? Ik bedoel, bij de orginele kettingbeschermer, lopen de leidingen daar over heen in een soort van klemmetje o.i.d. ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb er ook één en bevalt inderdaad goed, beter dan de losse kettingkast (die momenteel tekoop is ivm gebruik rearhugger) doordat er minder vuil opspat. Hier een foto, al is deze van toen ik de motor net had. Heb er zelf een vfr logo uitgesneden en zwart laten spuiten, zodat deze minder lomp oogt. Hier heb ik helaas nog geen foto van.. Als je genoeg biedt is die van mij te koop, dan ga ik zo'n carbon variant halen :D ghehe..

 

Foto550-GLG8PUBP.jpg

 

Ow btw, de remleiding heb ik er onderdoor lopen, al was dit reeds gedaan door de vorige eigenaar. Ook zit de rearhugger vast aan de soort frame waaruit deze ook de stevigheid haalt.

aangepast door Sicco
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Powerbronze heeft er ook.

 

Ze hebben een nederlandse site en de originele Engelse.

Check beide en simuleer eens de prijs inclusief verzending.

Normaal komt de Engelse er goedkoper uit (was bij mij toch het geval met m'n ruitje)

 

 

http://www.powerbronze.co.uk/822913/818253/---HONDA-VFR750-89-97.model

 

heb de simulatie eens gemaakt voor een hugger voor jouw motor en het verschil is schandalig.

Als je via de Engelse site aangeeft dat je naar Nederland wil versturen,

dan zal hij dit niet aanvaarden en je proberen door te sturen naar de Nederlandse.

Als ik de simulatie doe naar België (is gelijk als naar Nederland)

dan kom je inclusief verzending uit op 104£ of zo een 126€

Doe je nu hetzelfde via de Nederlandse site.....dan kom je inclusief verzending aan : 147,50€ :scratchchin::nono:

Powerbronze zit ook op E-Bay, dus blijft zoeken/ uitkijken welke de goedkoopste is.

 

Mijn hugger komt van Pyramid plastics omdat ik die voor mijn motor het mooiste vond.

Maar die zijn een stuk duurder.

Inclusief verzending komt het voor eentje voor jou op 128£ of zo een 155€

 

https://www.pyramid-plastics.co.uk/accessories.html?catnum=100151&h=7_100066&d=VFR750%20Huggers

aangepast door Paske
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn hugger komt van Pyramid plastics omdat ik die voor mijn motor het mooiste vond.

Maar die zijn een stuk duurder.

Inclusief verzending komt het voor eentje voor jou op 128£ of zo een 155€

 

https://www.pyramid-plastics.co.uk/accessories.html?catnum=100151&h=7_100066&d=VFR750 Huggers

als je de zwarte voor de Vtec selecteert staat er dat ze die ook in rood hebben... dat is de eerste de ik tegenkom.. :scratchchin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier nog een paar voorbeelden en ik zou het zeker overwegen om te doen scheeld echt een hoop rotzooi bij je veer
7fqu.jpg

 

wyac.jpg

 

e4jc.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

@VRoRever Ik heb hem via vfroem hier op het forum kunnen scoren en het merk weet ik zo niet staat ook niks op

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...