Ga naar inhoud

Onderdeel nummers Honda


V4 Rosso
 Delen

Aanbevolen berichten

Edit (Jacco76): Nieuw topic geopend waarbij je makkelijk op de bewuste links de onderdeel nummers van je Viffer kan opzoeken. Heb je zelf nog een link schroom niet om deze hier te plaatsen.

 

Nu via de webinterface: http://www.servicehonda.com/parts/lookup

aangepast door V4 Rosso
Edit, toegevoegd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ron Ayers heeft de boel heringericht, nu hier te vinden.
Heb alvast even de link van Honda gedaan dus alleen even het jaar aanklikken en dan het model.
Opmerking:

De VFR staat niet persé bij elk bouwjaar heb ik gemerkt, gewoon even terug en een jaar eerder of later pakken binnen de serie, de RC36-1 en 2 delen de zelfde fiche maar van de secties waar verschillen zijn zijn 2 pagina's, 1 voor '90-'93 en 1 voor '94-'97.

De fiche voor de RC 36 is niet in de lijst van 1990 te vinden om een voorbeeld te geven (ik weet niet of er meer zijn).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...
  • 1 maand later...

Denk er om dat een ander merk ook een andere kwaliteit kan zijn.
Ik ben 4 jaar vertegenwoordiger geweest in kogellagers. Er waren 6204 lagers die wij inkochten voor minder dan 25 cent (guldentijdperk), en er waren erbij waar we meer dan 6 Gulden voor moesten betalen. Het verschil in kwaliteit merk je echt wel.....

Als je wiellagers besteld, denk er dan wel aan dat ze de C3 passing moeten hebben!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...