Ga naar inhoud

OnRoute motorkaart


 Delen

Aanbevolen berichten

@ MVG, bij mij is dat zeer zeker niet het geval.
Volgens mij moet het niet uitmaken, maar misschien heeft jou toestel per kaart een eigen instelling :?

 

Dus de hamvraag is, welk toestel gebruik je. Wellicht dat anderen met hetzelfde toestel een oplossing weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zijn de voorkeuren in de profielen ingesteld ? En welk profiel gebruikte je tijdens het rijden op de onroute kaart ?

 

Wanneer je de onroute kaarten gebruikt:

autosnelwegen mogen als instelling niet vermeden worden.

 

Navigeer je van a naar b dan herbereken niet uit.

aangepast door Dutchgixxer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe zijn de voorkeuren in de profielen ingesteld ? En welk profiel gebruikte je tijdens het rijden op de onroute kaart ?

 

Wanneer je de onroute kaarten gebruikt:

autosnelwegen mogen als instelling niet vermeden worden.

 

Navigeer je van a naar b dan herbereken niet uit.

Dienen de profielinstellingen voor beide kaarten of kan je deze per kaart apart instellen, heb nl alleen een andere kaart gekozen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De profiel instellingen zijn onafhankelijk van de ingeschakelde kaart. Ff het auto en motor profiel nalopen. Bij gebruikte het auto profiel kiezen. Ontrouwe zorgt ervoor dat je geen snelweg ziet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat mij opgevallen is na mijn eerste rit met de gps vandaag is dat wanneer ik met de CN kaart rij er links bovenaan een vakje voorzien is waar km en rijrichting tot volgende afslag aangegeven staat en wanneer ik op de Onroute kaart rij dit vakje weg is. Heeft dit met instellingen te maken of is dit niet mogelijk met de Onroute kaart ?

Bij mij is dat vakje links boven wel, alle sinds in simulatie mode. Heb hier juist getest op mijn 350.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Denk niet dat het een instelling is. Misschien het aantal kaarten dat geselecteerd is in het kaarten menu. Men mag alleen de onroute kaart selecteren en en als deze geselecteerd is de zumo afsluiten (volledig uit) en opnieuw opstarten. Ander probleem kan ik niet zo direct bedenken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even voor de duidelijkheid: gisteren route gereden die ik met basecamp gemaakt had, alles ok dus ook afstand en rijrichting tot volgende afslag. Vervolgens bij aankomst en einde route kaart van onroute geladen op gps voor de terugrit. Ook gelukt en enkel onroute kaart aangevinkt + GPS opnieuw opgestart al is dit niet noodzakelijk volgens mij(duidelijk door de groene wegen die de kaart op gps aangaf) maar vanaf dan geen afstand en rijrichting meer te zien op gps.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag proef op de som. Met onroute in Zumo 350 met soft 3.70, toertje Henegouwen aan de Franse grens. Vanuit Dour navigeer naar"Thuis" en resultaat geen aanwijzingen rechts boven. Werk dus hier ook niet meer. Mijn laatste keer gebruik van onroute was in Italie Dolomieten maar met software zumo 3.50 denk ik. Toen werkte het nog.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren nog wat op het gps-forum gezocht en ook daar meerdere malen het probleem tegen gekomen. Oplossing daar was wat Dutchgixxer al aangaf nl. opnieuw opstarten van gps. Had ik gedaan volgens mij dus ga er volgende keer extra op letten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag een ritje gemaakt met de onroute kaart, erg leuk om op wegen te komen die je normaal gesproken zou missen.

Bevalt goed om te toeren met deze kaart.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...