Jump to content

Hoe precies is jullie brandstofmeter?

Recommended Posts

Dan lijkt die 750 van jou toch wel erg veel op mijn 800.

Of zou het komen om dat hij vorig jaar een poosje bij de mijne in de buurt stond?

VFRikus

Hmm dat is dan wel erg aannemelijk inderdaad!

Misschien hebben ze het wel heel gezellig gehad en vervolgens een scheutje whisky er de brandstof gedaan?

Ik geloof dat er een soort weerstandje of iets dergelijks verkrijgbaar is die er voor zorgt dat de brandstofmeter beter werkt. Heb ik wel eens iets over gelezen, ik ga hier even naar opzoek

Volgens mij was dat bij de temperatuur meters van de 750.

Bij de brandstof verplaats je alleen het probleem.

VFRikus

Ik heb een 750f. Eerste 100km rij ik gratis, 0 verbruik. Dan rij ik 150km lang heel on-zuinig de hele tank leeg. Het mooiste is dat ik daarna nog zo'n 100km op lucht kan rijden.

Top apparaatje !

Doe mij ook eens zo'n verbruik ?? :)

Nouja, ik heb net uitgevonden hoe dat moet. Je moet dan op 12 april een heel eindje rijden (naar Gasselternijveen) en je motor naast die van Rikus zetten ;-)

• Like 1

Mijn VTEC, als ik redelijk zuinig rij.

Streepje 1 weg: 20 km

2 weg: 60 km

3 weg: 100 km

4 weg: 140 km

5 weg: 180 km

6 weg: 220 km

7 weg: 260 km

Knipperen bij 280

1 streepje is ongeveer 2,5 liter. Behalve dus het eerste.

mooi overzicht L1dert! ik hou het op de dagteller, elke tankbeurt weer op 0 zetten.

benzinemeter is sowieso een tikkie nerveus, als die begint te knipperen rij ik eerst nog naar huis (30 km) en dan gaat er bij de pomp nog maar maximaal 18 liter in...

(Vtec is 21 liter?)

In de categorie "meten is weten, gissen is missen": heeft iemand ooit wel eens gemeten hoe groot de tank echt is? In de folder is ie 22 liter, maar in de cbf die ik hiervoor had ging toch echt 1.5l minder dan de folder beloofde (nadat ik hem kurkdroog had gereden en een een paar kilometer naar de pomp had kunnen duwen)

Ooit heb ik in mijn 800FI 0.5 ltr. minder getankt dan de opgaaf en die reed nog op eigen kracht.

VFRikus

ik denk er wel eens over om met een jerrycan in de koffer de tank eens leeg te rijden...

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...