Ga naar inhoud

Of toch maar...


bollocks
 Delen

Aanbevolen berichten

Een superbike kit:

http://www.ebay.de/itm/ABM-Superbike-Lenker-Umbau-Kit-Honda-VFR-800-RC46-98-01-/390517475919?pt=DE_Motorradteile&hash=item5aeca7ca4f

 

(Smiley die zijn kop tegen muur slaat (sorry kan hem niet vinden op de Ipad))

 

Waar dient dat zwarte kabeltje en die twee kabelschoentjes voor?

Als ik naar het vrij vlakke stuur kijk kan ik me nauwelijks voorstellen dat ik rechterop komt te zitten?

Ik moet echt iets rechterop zitten, mijn nek vind motorrijden zo niet leuk...:/

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik helemaal met je eens!

Maar ik vermoed dat de superbike handles aanzienlijk beter sturen vergeleken met de (door de hoogte) relatief smalle helibars en juist het sturen is natuurlijk de grap van het motorrijden :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet rekening houden dat het stuur een lichte knik heeft en dat de montagepunten ook nog wat hoger staan en daar win je mee aan hoogte, je zit dus echt wel wat hoger.
Daarnaast is de breedte ook heel aangenaam want dat maakt het sturen heel erg licht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, je duwt 'm de bocht in door tegen de stuurhelft te duwen van de andere kant waar je naartoe wilt en dat gaat lichter bij een breed stuur ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

maar een breed superbike stuur is minder aerodynamisch, VFR blijft natuurlijk een sportieve motor.. :)

ik vind Helibars beter smoelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelukkig maar dat smaken verschillen anders zouden we allemaal dezelfde VFR rijden :scratchchin:

 

Ik denk dat je met een sbk stuur wat rechterop zit, of zie ik dat verkeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...