Ga naar inhoud

Sleutel en ontmoet dag in Gasselternijveen 12 april 2014


VFRikus
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik stel mijn werkplaats, Joke de senseo en Theo de sputterpan weer ter beschikking voor een gezellige sleutel / socio dag in Gasselternijveen.
Een en ander zal dan plaats vinden op zaterdag 12 april vanaf 's morgens 9.00 tot ?

 

post-1168-0-58251000-1394141687_thumb.jpg

 

Graag even aan melden met vermelding wat je zou willen doen.
Indien mogelijk wat gereedschap mee nemen, ondanks dat ik redelijk voorzien ben is dit niet voldoende voor een groep sleutelaars.
Motorolie (Kroon Expulsa RR 10W40) voor de VFR heb ik beperkt op voorraad, koelvloeistof en remvloeistof ruimschoots.
Afgewerkte vloeistoffen kunnen bij mij achtergelaten worden en worden verantwoord afgevoerd.
Hoewel het nog een poosje duurt ga ik maar vast een lijstje maken. Mocht je in de lijst staan en uiteindelijk toch verhinderd zijn laat het dan even weten.

VFRikus

 

1. Tukje

2. Qwerc

3. Eek

4. Ray

5. Jacco76

6. Rob@VFR800

7. boertjes

8. Simon1975

9. Beraniden

10. Dutchgixxer

11. frank/b

12. WilcoZwolle

13. VFRene

14. Epi

15. VFoRever

16. Essers_68

17. Mesmer

18. VeeFour

19. cotton

20. Johan

21. Whitesman

22. Vdriver

23. Nijn

24. Jan.M

25. bjauto

26. Emm

27. AKDP

28. mdj

29. dreamer

30. vroembert

31. JWvV

32. Nicole

33. martijn

34. ribus

35. MichelVFR

36. Twistedthrottle

37. Stefan666

38. Armin83

39. appie

40. Nikos

41. Gerjan

42. RHE

43. Anton

44. kreidlerfan

45. Fostar82

aangepast door VFRikus
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil sowieso even langs komen, gewoon voor de gezelligheid

 

Groet,

Ruud

aangepast door Tukje
Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat bij mij ook alweer op de kalender met het idee weer aan te komen.

Deze keer stel ik wel een iets grotere eis aan het weer omdat als ik kom ik niet terug ga naar Maasbracht maar een overnachting doe in Enschede omdat ik de volgende dag in Zelhem moet zijn, scheelt me een volle tank benzine dat weekend :coolsmiley:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij ook leuk en gezellig.

 

Ik heb een wel klusje. Het afstellen van de lampen. Links en recht zijn volgens mij niet helemaal gelijk uitgelijnd. Zeer minimaal allemaal maar ik kan het zelf niet goed beoordelen. Je hebt toch een lichtafstel-apparaat in de wpl, VFRikus?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij ook leuk en gezellig.

 

Ik heb een wel klusje. Het afstellen van de lampen. Links en recht zijn volgens mij niet helemaal gelijk uitgelijnd. Zeer minimaal allemaal maar ik kan het zelf niet goed beoordelen. Je hebt toch een lichtafstel-apparaat in de wpl, VFRikus?

die heeft ie zeker... om je xenon af te stellen... :upyours::745:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij ook leuk en gezellig.

 

Ik heb een wel klusje. Het afstellen van de lampen. Links en recht zijn volgens mij niet helemaal gelijk uitgelijnd. Zeer minimaal allemaal maar ik kan het zelf niet goed beoordelen. Je hebt toch een lichtafstel-apparaat in de wpl, VFRikus?

Koplamp afstel apparaat is aanwezig.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook wij zullen even onze neus laten zien en het enige wat ik graag ook wil is de lampen afstellen.

 

Zie jullie dan...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...