Ga naar inhoud

Sleutel en ontmoet dag in Gasselternijveen 12 april 2014


VFRikus
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben het geheel eens met de bovenstaande berichten. Op naar de volgende sleutel dag met mooi weer in Drenthe.

Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een leuke dag, ook al heb ik geen sleutel aangeraakt. :blink:

 

De foto's enzo van o.a. een mooi schoon luchtfilter volgen nog.

 

Joke, Rikus en Theo bedankt !!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope, heb ze in rood gezien en in geel en in metaal finish (k&n) En zandgrijs, met groene stukjes gras er in. Geen iedee waar de Magna van Jeroen allemaal gereden heeft, maar het leek wel de rotzooi verzameling uit het filter van een crosser. :357:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

gooi je die burgers ook in de frituurolie?? :unsure::wacko:

Een vreemde eend

smaken verschillen, doe mij toch maar een VFR... :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rikus, Joke en Theo: dank voor de goede organisatie! Heenweg was wat wazig en koud, maar met Ray een mooie mooi-weer-terugreis gereden.

 

@ Joke: zijn er nog hamburgers ;) ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad bedankt voor de leuke en leerzame dag. Als beginnend sleutelaar is het wel fijn als je wat op weg geholpen wordt. Ik kende nog niemand, maar dat is nu anders. Koffie + hamburgers + leuke gesprekjes waren in voldoende mate aanwezig.

Mooi dat mijn zoon, met de gele jixxer, gewoon als buitenstaander geaccepteerd werd en mee kon helpen met het wisselen van de tank van een vfr....

Hij was ineens weg, nu weet ik waarom. Bedank hem nogmaals hartelijk, mijn VFR is weer als nieuw!

Link naar reactie
Delen op andere sites

...de Viffer weer van nieuwe olie en remvloeistof kunnen voorzien...

Karla: niet wachten tot volgend jaar om de slick aan de voorkant te laten vervangen.

 

(Alhoewel 'laten': te zien aan je sleutelkunsten die je ons hebt laten zien zou je dit misschien ook zelf wel kunnen :Policeman: !)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik had bewust maar even geen opmerking gemaakt over de dingen die nog op mijn 'to-do-lijstje' staan :oops: De band moet deze week toch écht vervangen worden idd. Verder is een was- en poetsbeurtje ook niet overbodig :scratchchin:

Dat laatste moet zelf wel lukken nu ik weet hoe ik de kappen etc zelf kan loshalen (zonder dat ik de boel kapot maak), die voorband gaat me echt niet zelf lukken hoor, een sleutel vast houden en schroevendraaier rond kunnen draaien wil niet zeggen dat ik nu ook over sleutelkwaliteiten beschik ^_^ .

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Iedereen dank voor de complimenten, maar de relaxte sfeer en de bereidheid om elkaar te helpen is voor ons het leuke van deze dag en dat maakt het de moeite meer dan waard!

Daarnaast van onze kant nog even een bedankje naar Theo en Hilly die, ondanks dat ze geen van beiden ook maar de geringste affiniteit met motoren hebben, toch een helpende hand toe steken,

VFRikus

 

p.s. willen diegenen die hun naambadge mee hebben genomen deze opbergen en de volgende keer weer inleveren?

aangepast door VFRikus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, ik had bewust maar even geen opmerking gemaakt over de dingen die nog op mijn 'to-do-lijstje' staan :oops: De band moet deze week toch écht vervangen worden idd. Verder is een was- en poetsbeurtje ook niet overbodig :scratchchin:

Dat laatste moet zelf wel lukken nu ik weet hoe ik de kappen etc zelf kan loshalen (zonder dat ik de boel kapot maak), die voorband gaat me echt niet zelf lukken hoor, een sleutel vast houden en schroevendraaier rond kunnen draaien wil niet zeggen dat ik nu ook over sleutelkwaliteiten beschik ^_^ .

 

Karla, je zei vooraf tegen me dat je 2 linkerhanden had. Maar gaande weg heb je toch van alles gedaan aan je motor (frans, duits en weet ik wat nog meer voor zand eraf geboend) en toch grotendeels zelf. Vloeistoffen zijn weer lekker vers en je hebt (volgens mij) weer een hoop geleerd. Dus 2 linkerhanden of niet... je kunt ook met links dus best sleutelen. :respect:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...