Ga naar inhoud

Kleurcode naar Motip


TimVFR
 Delen

Aanbevolen berichten

Ha!

 

Ik heb een VFR 800 vtec met kleurnummer nh411m, ofwel force silver metallic.

Net met dit kleurnummer en Ral code 0384 naar Brezan geweest maar die konden dit niet vinden in hun boek!

Ik weet dat Japarts een ook lak aanbiedt: https://www.twowheelparts.nl/nl/verf/kleurverf/honda/1022384/force-silver-metallic-nh-411-m-150ml-spuitbus.html

Maar ik heb geen zin om 33 euro! voor een spuitbus te betalen. Iemand een alternatief of een oplossing?

 

Alvast bedankt!

aangepast door TimVFR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb net een idee geopperd in het topic van Jotwoo, die heeft een '02/'03 zilveren die hij over wil spuiten naar een latere grijs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand enig idee of t rood van de 750 uit 1996 ergens in een lakstift/spuitbus verkrijgbaar is? Ik ben langs een verfspeciaalzaak geweest en het mengen is niet goedkoop...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Deze week duo kapje gespoten kleur code R157 Italian red ik heb de kleur laten inscanen bij Ferwerda Automaterialen te Leeuwarden men maakte voor mij een spuitbus 300 ml voor de prijs van € 22 ,00 voorzien van een speciale spuitmond zodat deze werkt als een profesionele spuit ,vandaag een toertocht gereden van het bedrijf waar ik werk dus maar even door collega s het spuitwerk laten beoordelen men zag geen kleur verschil .

dus al je een spuitbus lak in de kleur van de viffer moet hebben kan ik ferwerda aan bevelen men kan bijna alle kleuren inscannen en men maakt ook lakstifen en zelfs lak die men met de kwast aan brengt

ik ben nu in het bezit van een spuitbus met kleur code zodat als ik nog een spuitbus moet bij bestellen ik de motor kleur niet meer hoef in te laten scanen en deze zo kan bestellen .

Nog een leuke bijkomstigheid op de spuitbus staat VFR 750 ik heb gevraagt waarom dat op de bus staat terwijl ik een VFR 800 bezit zijn antwoord was dat dit automatisch uit de computer komt bij deze kleur terwijl ik alleen het voor spatbord heb laten inscannen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...