Ga naar inhoud

VFR800 VTEC 2004, look voor 2014


jotwoo
 Delen

Aanbevolen berichten

Na een grote 24.000km beurt bij Johan eind vorig jaar waarbij de motor compleet technisch is aangepakt, ga ik wat aanpassingen aan het uiterlijk doen. De VFR wordt verwend ;-) Oa door tips op het forum van Ray heb ik afgelopen weken de volgende items besteld. De uitlaat is inmiddels binnen, maar moet nog gemonteerd worden. De rest komt zsm.

 

- Nieuw ruitje (de oude was echt niet mooi meer)

ruitje.png

 

- Kapje voor over het zadel (in 2002-2003 grijs, dus wordt nog gespoten in de juiste tint. Maar voor 30,- euro vond ik het een goede deal!)

zadelkap.JPG

 

- Smoke knipperlichten voor

knipperlichten.png

 

- Smoke achterlicht

achterlicht.png

 

- GPR Deeptone Stainless exhaust!

uitlaten_01.jpg

uitlaten_02.png

 

 

Ik heb er zin in! :yahoo:

aangepast door jotwoo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep, is inderdaad goedgekeurd. Er zijn ook race varianten, maar ik kom te vaak in Duitsland om me daar aan te wagen. De verkoper heeft er trouwens nog 1 te koop: 389 pond + 20 pond verzendkosten (500e totaal).

 

Gopro filmpje komt als alles erop zit :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je toch gaar spuiten misschien een optie om de duo afdekkap te ruilen met Tim en de spuitkosten te delen?

Die heeft als ik het goed heb een 2003 VTEC en wegens het ontbreken een rode cover gekocht, lijkt me een beetje zonde om er 2 te gaan spuiten terwijl die van jou in de kleur die de ander moet worden ;)

  • Like 3
Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitlaat zit er inmiddels op! Een erg mooie donkere roffel, helemaal met de achterste DB Killer eruit. Er zit er namelijk ook nog 1 tussen aansluitpijp en dempers. Maar woon-werk ga ik met alle DB Killers doen, het geluid is (zonder achterste killer) erg hard. En ook wel erg vet trouwens, maar ik wil de buren te vriend houden. Ik wil niet weten hoe het geluid is met alle db killers eruit.... :Policeman:

 

20140410_150903.jpg

aangepast door jotwoo
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie kanonnen! Persoonlijk zou ik het kenteken/spatbord gedeelte nog wat strakker zien te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...