Ga naar inhoud

Sj4000 actioncamera


wesdre
 Delen

Aanbevolen berichten

Misschien wel maar ik doe nog welles impuls aankopen.... Tja ieder zo z'n tekortkomingen :)

En tja voor 67euro wil ik het nog wel uitproberen.

En wat ik kan vinden op youtube ziet het er goed uit maar vroeg me af of er persoonlijke ervaringen zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op mf kwam ik deze camera ook tegen en na het bekijken van filmpjes gemaakt met deze camera ben ik enorm nieuwsgierig. Staat op mijn wensenlijstje.

aangepast door Mesmer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als die binnen is zal ik er wel filmpjes mee schieten, maar dat kan nog wel ff duren is mijn ervaring uit China.

4 tot 8 weken levertijd is normaal...

Track and tracé geeft aan dat deze is aangemeld maar dan kan het nog lang duren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

SJ4000 is minder goed dan de SJ1000 volgens Techmoan, check het kanaal even van Techmoan: http://youtu.be/xnHDu-oW7_Y

 

Ik heb de SJ1000 en die vindt ik perfect, zeker in vergelijk met de Go pro black hd (of iets dergelijks) van mijn zwager. Nadeel vindt ik de meegeleverde bevestigingsmogelijkheden en indien hij in de waterdichte case zit zie je de rand van de case.

 

Onderstaand een voorbeeld van mijn SJ1000, wel even op 1080 zetten.

 

http://youtu.be/DDF8veiaQ9U

 

Indien ik China spul bestel dan check ik altijd even een review, liefst via Techmoan, ideaal, heb sinds een maand ook de G1W Dashcam in de auto hangen, perfecte kwaliteit voor nog geen 30 euro.

aangepast door Eek
Link naar reactie
Delen op andere sites

SJ4000 is minder goed dan de SJ1000 volgens Techmoan,

? Hij zegt dat het juist een verbetering is tov de SJ1000.

Wel opvallend, en teleurstellend, dat de 720p60 in werkelijkheid 720p30 is waarbij elk frame dubbel wordt opgeslagen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow pardon, ben ik in de war met een ander model denk ik. Voor het geld een prima camera, zal met de 4000 niet anders zijn. Verschil met een go pro is er maar vind het het geld absoluut niet waard! (Ik betaalde vorig jaar 54 euro voor de 1000)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice thanks goede review idd van techmoan (leuk accentje ook ;) ) . Veel verschil is er idd niet met de sj1000 batterijduur zelfs minder maargoed ik heb hem al impulsief besteld dus is niet anders. Wel een beetje jammer dat je voorbeeld uit de auto is en niet vanaf je viffer :)

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die fake 60fps is zeker teleurstellend maar voor dit geld kan ik mooi uitproberen of een cam echt leuk is of speelgoed wat ik uiteindelijk aan de kant ga leggen.

Dan kan ik altijd nog een bak geld uitgeven voor een Hero met 60fps

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel een beetje jammer dat je voorbeeld uit de auto is en niet vanaf je viffer :)

 

Zoals ik aangaf krijg ik hem niet lekker op de motor gemonteerd, bevestigingsmiddelen zijn het allemaal net niet, heb een filmpje op mijn youtube kanaal staan waarop hij op het stepje van de passagier zit maar hier kreeg ik hem ook niet strak op. Bibbert alle kanten op. Binnekort even bij Johan op de koffie, kijken of hij een idee heeft om hem te monteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn camera een week geleden met de bijgeleverde zuignap op de buitenkant van het ruitje gezet en had vanaf daar prima beeld. Draadje naar de spiegel voor het geval hij los zou komen, maar de zuignap heeft ook bijna 6 maand op de autoruit gezeten, zonder los te komen, dus hij bleef prima zitten. Camera zuignappen zijn ook wel los te bestellen. De mijne is overigens gewoon bij mijn camera geleverd, samen met de nodige andere bevestigings mogelijkheden. Bij een rechtstreekse bevestiging op het stepje, loop je het risico, dat trillingen teveel worden doorgegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Moet ook maar even kijken waar een mooie locatie is. Op me helm vind ik ook zo raar staan :)

gelukkig zitten er bevestiging hulpstukken met schroefdraad bij en anders maar ik wel wat op de freesbank ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Zoals ik aangaf krijg ik hem niet lekker op de motor gemonteerd, bevestigingsmiddelen zijn het allemaal net niet, heb een filmpje op mijn youtube kanaal staan waarop hij op het stepje van de passagier zit maar hier kreeg ik hem ook niet strak op. Bibbert alle kanten op. Binnekort even bij Johan op de koffie, kijken of hij een idee heeft om hem te monteren.

Ik wil sowieso nog een afspraak maken in juni met Johan voor de nodige vfr liefde dus als het nog niet gelukt is heeft Johan vast nog wel een goed idee.
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...