Ga naar inhoud

VFR1200 uitstervend ras ?


MVG
 Delen

Aanbevolen berichten

Heb deze een paar weken terug bij Motoport Rokanje gereden, ook zo'n technology dag. Inderdaad een dijk van een fiets en erg lekker rijden met zo'n DCT!

aangepast door GreenMachine
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Was de vtec na 2010 nog leverbaar dan? Volgens mij is toen de productie gestopt en zijn de laatste modellen van de band gegaan en verkocht. Dat verklaard natuurlijk dat er geen vtecs meer verkocht werden.

In België nog heel lang leverbaar geweest maar enkel in het wit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn ervaring is geheel anders. In een dik jaar met de 1200 heb ik meer complimenten gekregen dan in 25 jaar motorrijden voordien. Heel regelmatig ook opgestoken duimen aan het stoplicht, zowel van motorrijders als automobilisten. Vorige zondag in de Ardennen nog twee keer aangesproken door wildvreemden tijdens terrasstops.

 

Jaja, ik kan er van meespreken. Vorig jaar stopte aan het verkeerslicht een "zwaantje" naast mij en ik dacht al wat heb ik nu mispeuterd ? Hij stak zijn duim de lucht in en hij zei dat hij wel eens met die van mij wou rijden. Ik vroeg hem om even te ruilen.... lachend reed hij bij groen licht verder al wuivend..... Ook heel wat "bewonderaars" tijdens treffens want meestal ben ik de enige met de 1200 behalve bij van die massabijeenkomsten,dan zijn er wel een paar. En ook automobilisten die zich aan rode lichten vergapen aan de 1200 en vergeten te vertrekken bij groen door te lang met hun duim in de lucht te zitten. Tja,het zal inderdaad wel een gedrocht zijn........ :blink:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

In België nog heel lang leverbaar geweest maar enkel in het wit.

 

Dat kan kloppen echter ook dit waren modellen die nog geproduceerd zijn in 2010 en dus idd alleen in wit waren gemaakt en niet meer in andere kleur te krijgen waren omdat ze niet meer gemaakt werden. Deze zijn gewoon in een loods gestald totdat ze allemaal verkocht waren. Op kenteken zijn ze dan 2011 of 12 echter produktie is 2009 2010 geweest.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat klopt als een bus. Ze waren volgens mij te duur en er werden er misschien te veel geproduceerd. Dus eerst alles kwijt zien te geraken (alhoewel de prijs even hoog bleef) en dan nieuwe ontwikkelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als iemand de 1200 echt niet meer wil hebben, zorg ik er wel voor ;-)

Ik vond em in het begin niet zo mooi, maar hoe meer ik em zie..... Zou het niet erg vinden als er hier eentje stond, wel naast mijn mooie witte dan!

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

VFR collega's ook in Belgie is de VFR1200F op één hand te tellen en vind het ook na 2 jaar en 21000km nog altijd een grote miskleun van honda

van mijn kant gaat het nooit grote liefde worden vindt de zitpositie en cardan wel goed

in Belgie ook 100pk en na 230km op reserve ,denk ook dat de verkoopcijfers onder nul staan

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zitpositie en cardan ok... Waar zit de miskleun ? De 100 pk ?? Daar kan je iets aan verhelpen ? 230 km ?? Dat is een gegeven waar ik reeds gewend aan was met de vorige moto's. Het deert me niet om na 230 à 260 km eens af te moeten stappen.

aangepast door jopsalot
Link naar reactie
Delen op andere sites

@jopsalot de miskleun gaat over de looks en 16500€ met zijkoffers,verwarmde handvatten en achterspatbord en dan nog ne keer 800€ voor full power vindt ik er over

heb ook altijd met sportmoto's gereden en das hele aanpassing kwa vermogen en gewicht en eerlijk geef mij maar viercilinder in lijn :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...