Ga naar inhoud

Nieuw topic: Mijn Motor


Huib1968
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik zit ook op een ander forum, HT-Forum.

Nu hebben we daar een categorie: Prive Home Theaters.

Hierin kun je zelf een topic aanmaken over je eigen HT, en wat je plannen zijn, foto's plaatsen, upgrades enzo.

 

Zo'n topic mis ik hier op het forum wel.

Er is het "voorstellen" topic.

Als je weer wat dingen erbij koopt, of nieuwe foto's wilt plaatsen, daar zijn ook wel topics voor.

Maar is dit niet fijner, als je dan je eigen topic hebt over je motor, dat je dat daarin kunt zetten ?

Dan blijft het lekker overzichtelijk.

 

Of is dit al eens ge-opperd, maar geen animo voor ?

Dat kan natuurlijk ook. Dan mag je dit weghalen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er behoefte aan hebt kan je gewoon een topic aanmaken in het "de VFR" forum en dan "diversen".
Ik heb bijvoorbeeld in techniek algemeen een topic over mijn verbouwing en nieuwe dingen kan ik daar ook mooi in kwijt als ik het niet ergens anders beter vind thuis horen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja , voor alles wat jij opnoemt is een Topic , zoals ................. nou ja lees het Forum maar na :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat TS vlgs mij bedoeld is dat het een topic is waarin jij alleen (TS) kunt posten en op die manier een dagboek maakt van je eigen viffer met alle plannen en upgrades.

Forumleden kunnen dan alleen het topic lezen en niet posten

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.htforum.nl/yabbse/index.php?topic=86941.0

Dit is mijn HT-topic.

Zo'n opzet bedoel ik.

Ik weet alleen niet of jullie dit kunnen zien.

 

 

Johan: zoiets bedoel ik ja.

Alleen reacties /opmerkingen/adviezen krijgen in zo'n topic is natuurlijk ook altijd leuk.

aangepast door Huib1968
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan kun je gewoon een topic openen en deze bijvoorbeeld "Dagboek van mijn ......(vul maar In)" noemen en daar alles in posten wat je kwijt wilt over jouw viffer.

Reacties zullen dan vanzelf komen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

WilcoZwolle heeft een topic dat lijkt op wat jij bedoelt. Hij laat met enige regelmaat weten wat hij (nu weer..) aan zijn vfr heeft veranderd. Ik vind het een mooie opzet, want er spreekt liefde, passie en enthousiasme uit met praktische details. Kan gewoon op dit forum.

aangepast door VFoRever
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je er behoefte aan hebt kan je gewoon een topic aanmaken in het "de VFR" forum en dan "diversen".

Ik heb bijvoorbeeld in techniek algemeen een topic over mijn verbouwing en nieuwe dingen kan ik daar ook mooi in kwijt als ik het niet ergens anders beter vind thuis horen.

helemaal goed Ray, bij diversen kan je inderdaad een eigen topic creëeren, velen zijn je al voorgegaan zoals deze, deze of deze ... ;)

 

verzin een leuke titel en post regelmatig een update, je zal merken dat er vanzelf op gereageerd wordt, succes!

 

 

aangezien hiermee de vraag ook is beantwoord en we in blijde afwachting zijn van de geboorte van je eigen topic gaat deze op post-2096-0-47174200-1401402754.gif :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...