Ga naar inhoud

Action Camera's - waar te plaatsen?


DaniëlU
 Delen

Aanbevolen berichten

 

Met een föhn zijn de stickers gemakkelijk te verwijderen (zegt men) :)

De plakkers zijn inderdaad heel makkelijk te verwijderen en op een de zijkuipdelen heb je ook weinig last van trillingen...

 

Plakker kun je dus overal plakken en heb zelf links en recht op de zijkuipen een plakker maar ook 1 achter op de tail, lekker voor het geluit en je kunt je volgers mooi filmen of jezelf door een plakker op zijn tail te plakken...

 

Plakker zit in dit geval op de VFR 750 die voor mij rijdt,

 

http://youtu.be/k78_JDdnRpA

 

Nelis ;) ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met een föhn zijn de stickers gemakkelijk te verwijderen (zegt men) :)

Het is zelfs zonder föhn geen probleem.

Deze week heb ik wat met de locatie op de helm geëxperimenteerd, en ik heb nog een setje van 10 plakkers liggen.

 

Ik steek een mes tussen het voetje en de helm, dwars door de 3M sticker.

Daarmee komt het voetje los.

 

De zwarte foam van de sticker kan je er met een vinger afwrijven/peuteren.

De laatste lijmresten veeg ik eraf met een doekje en wat Euro-benzine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat zegt men (zelf nooit geprobeert). Maar blijf je dan niet alsnog een plek zien o.i.d. vanwaar ooit dat plakding heeft gezeten ?! :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet als je ze met een beetje beleid verwijderd. Als je in een keer dat ding er vanaf rukt of met een schuursponsje gaat boenen, dan wel natuurlijk......

Altijd naspoelen met ruim water als je middelen gebruikt op lakwerk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

op de helm, en ik heb em wel eens op het ruitje geplakt gehad dat die mij filmt

rij jij nou met een Elmo cover op je helm??? :blink::blink::blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeau, gisteren teruggekomen uit de Eifel. Wat een pret! Heerlijk gestuurd en ook voor de Drift een mooi plektje op de motor gevonden. Het kabeltje van de Garmin kan ik er ook zo op aansluiten zodat de accu nooit leeg raakt :yahoo:

 

post-4772-0-15120000-1402309730_thumb.jpg

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

@daniel, dat is de perfecte plek om te filmen, geen trillingen. Helaas past mijn camera er niet onder, enkel mijn spycam.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een tijdje terug heb ik mijn camera met de zuignap voor op het ruitje geplakt, ging perfect. Geen trilling. Ik post morgen wel een stukje film uit dat ritje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeau, gisteren teruggekomen uit de Eifel. Wat een pret! Heerlijk gestuurd en ook voor de Drift een mooi plektje op de motor gevonden. Het kabeltje van de Garmin kan ik er ook zo op aansluiten zodat de accu nooit leeg raakt :yahoo:

 

Stukje beeld van de Eifel, gemaakt met Windows Movie Maker in een kwartiertje. Moet nog gaan zitten voor een fatsoenlijke film maar dit is het eerste wat ik überhaupt heb gemonteerd, ever :)

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een GoPro Hero3+ bovenop de pletterpet gemonteerd. Hiervoor had ik ook een Full HD Actioncam op de helm en ik had de hoop dat het windgruis bij de GoPro minder zou zijn. Jammer maar helaas.

Om deze reden de Dremel even in de behuizing gezet en een externe microfoon (van de Scala Rider) bij de uitlaat van de Tiger gehangen.

 

Best een paar leuke filmpjes gemaakt alleen was ik vergeten de beeldkwaliteit (nog) hoger te zetten. Straks maar een nieuwe poging doen op de VFR.

 

https://www.youtube.com/watch?v=HKkU0sPXwSA

post-3318-0-77827900-1402785921_thumb.jpg

aangepast door Tjurskallig
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier het filmpje waar ik het over had. Youbuis verkloot de film overigens aardig met z'n compressie.

Camera in waterdichte behuizing, met zuignap voor op de kuip. Veiligheidsdraadje aan de camera voor het loslaten en klaar.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...