Ga naar inhoud

Jochem

VFR800F Clip-on verhogers

Aanbevolen berichten

Vandaag clip-on verhogers laten monteren voor iets meer comfort.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nette oplossing!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Mooi ! Ik stond er van te kijken dat Honda ze nu ook zelf heeft. Mocht ik overgaan op de nieuwe vfr dan gaan deze er gelijk op. Hoe dik/hoog zijn deze?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@tourristic:

Ze zijn 15 mm.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Da's mooi. Had al het idee dat ze standaard al iets hoger staan als de 36II. Heb dan zo'n beetje hetzelfde als nu met de Genmars.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

zou dat passen voor een 1200 ?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Zeer mooie oplossing.

En hoe rijdt dat nou, nog enig verschil merkbaar?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Carl, de 1200 heeft clip-ons als je daarop je stuur hoger wil kom je bij de helibars uit.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is dit echt merkbaar?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik voel een klein verschil in de houding (iets minder spanning in de onderrug) en de kracht op de polsen is een stukje minder.

Maar ik heb alleen nog maar een kort ritje gedaan.

Morgen ga ik uitproberen wat het verschil op de langere ritten is.

aangepast door BlackTulip

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik had op de vtec ook enorm last van de polsen. Meer dan op de 1200

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik moet zeggen dat ik goed tevreden ben.

Het voelt alsof er nog wel wat tintelingen in de polsen zit, maar dat dit van trillingen in het stuur komt en niet zoals eerst door slechte doorbloeding.

En de tintelingen worden door mij i.i.g. niet meer als lastig ervaren.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Is een mooie oplossing. Je zegt "laten monteren" is het niet een kwestie van 4 inbus boutjes, evt langere? Of ook kabels o.i.d.

Inmiddels 8500 km mee gereden, ik heb zelf wel het idee dat ik het langer vol hou als op de Vtec, eergisteren nog 700 op 1 dag, maar het kan altijd beter denk ik. Op de vorige had ik wel soft handvatten gemonteerd, nu niet echt nodig. Wel nog steeds het gevoel dat afstand zadel en voetsteunen wat korter is. Ook met zadel in hoogste stand. Vtec overgang is bij hogere snelheden op de Duitse autobahn toch nog wel duidelijk aanwezig, wat ik overigens geen probleem vind.

Het is nog steeds een feestje om er mee te mogen sturen, ook na 8500 km.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik heb de clipon verhogers ook besteld. Laat wel even weten hoe ze gemonteerd worden en of er langere bouten bij zitten... Dinsdag komen ze binnen bij de dealer...

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

• Gerelateerde inhoud

• Door frank.hubers
      Hallo vfrers,

Dit onderdeel ligt onder het zadel, maar heb geen idee waarvan het is?

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    • Door JooST
      Honda heeft haar prijslijst voor modeljaar 2018 motoren bekend gemaakt, maar daarop ontbreken nog de prijzen van een aantal van de de nieuwste modellen zoals de nieuwe CB1000R en Gold Wing. Wel zijn een aantal prijsverhogingen doorgevoerd, die variëren van 200 euro voor de CB1100 Classic tot 800 euro voor de VFR1200X DCT. Van de CBR1000RR Fireblade, de 125's en de lichte scooters is de prijs gelijk gebleven. Opvallende afwezige in de 2018 line-up is de VFR800F, die in 2014 opnieuw geïntroduceerd werd, maar die nu dus alweer van de prijslijst is gehaald. De VFR800X Crossrunner staat nog wel op de lijst.

bron
    • Door Smirnaft
      SHAD heeft een 3P systeem ontwikkeld hetgeen er naar mijn opinie mooier uitziet dan wat bv Givi voorziet aan ophangsysteem. De prijs van een volledige kofferset is minder dan de helft van de originele. Ik overweeg deze te monteren, maar zijn er hier mensen met ervaringen met SHAD en eventueel dat 3P systeem? Maw, is het een waardig alternatief of geef ik beter die extra euros uit voor de originele kofferset?

http://www.silverstonemotor.com/shad-support-3p-sides-cases-for-luggage-honda-vfr-800-f-2014-2015,us,4,SHAD-SM-3P-VFR800F-14.cfm#.Ve5zYbReDhs
  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien