Ga naar inhoud

Gradaties clubleden


CTX
 Delen

Aanbevolen berichten

Ik ben benieuwd hoe het precies zit wanneer je wordt "bevordert" van bv. beginnend bestuurder naar ervaren rijder, etc.

Volgens mij heeft dit te maken met het aantal berichten dat je hebt verstuurd. Kan iemand misschien aangeven of dit zo is en bij hoeveel berichten je tot wat word bevordert.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was even zoeken :blink:

Ik heb het niet verzonnen, maar dit zijn de rankings in ons forum:

 

titel: postings:

 

Moet zich nog voorstellen 0
Nieuwkomer 1
Beginnende rijder 5
Gevorderde rijder 10
Ervaren rijder 250
Zeer ervaren rijder 500
VFR rijder 1000
Vaker hier dan op de VFR 2000
VFROC verslaafde 5000
Super duper Post-ho Maniac 10000
De puntjes onder de naam geven hetzelfde beeld, bij elke stap een stip erbij.
En ja dit alles is aan te passen, maar ik heb het zo overgenomen van mijn voorgangers, het is leuk, meer functie heeft het niet.
Alleen aan de eerste regel hangt een software trigger, je moet je eerst voorstellen anders kun je nergens posten.
Verder worden er geen topics vrijgegeven bij bv 1000 postings of zo.
Het kan allemaal wel, maar we zijn hier redelijk rechttoe rechtaan :)
Link naar reactie
Delen op andere sites

En als iemand aangeeft dat-ie rijdt als een natte krant, dan krijgt hij apart die titel... zo heeft Rikus die titel gekregen. En inderdaad is Hans begonnen over het mugjes pletten. Je sterk ergens in profileren kan leiden tot een andere categorie. Kijk ook voor de lol eens bij Bluebird :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat was even zoeken :blink:

Ik heb het niet verzonnen, maar dit zijn de rankings in ons forum:

 

titel: postings:

 

Moet zich nog voorstellen 0

Nieuwkomer 1

Beginnende rijder 5

Gevorderde rijder 10

Ervaren rijder 250

Zeer ervaren rijder 500

VFR rijder 1000

Vaker hier dan op de VFR 2000

VFROC verslaafde 5000

Super duper Post-ho Maniac

Hoewel lang lid, lang niet meer gepost ( was benieuwd waar bij mij de teller opstond na dat het gereset was

 

Ps., wel zou ik graag de repsol kleuren willen kiezen bij omschrijving van mijn motor( ray heeft ook een aparte omschrijving gneh gneh)

:)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoewel lang lid, lang niet meer gepost ( was benieuwd waar bij mij de teller opstond na dat het gereset was

 

Ps., wel zou ik graag de repsol kleuren willen kiezen bij omschrijving van mijn motor( ray heeft ook een aparte omschrijving gneh gneh)

:)

 

Repsol is inderdaad een kleur uitvoering van de Honda, die staat er nu wel bij :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tsja, als je een topic uit de hand laat lopen kan dat zomaar gebeuren.

Tot ik in het bestuur toetrad had ik boven mijn afbeelding ook nog "stealth Interceptor" staan :coolsmiley:

Heb ze nog niet zo gek gekregen om de titel van bestuur van Paars naar Oranje te zetten... of mijn opmerking daarover was te subtiel :39:

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Repsol is inderdaad een kleur uitvoering van de Honda, die staat er nu wel bij :)

Ohja,

 

titanium blade (zoals mijn 1200) staat er ook niet bij ; kan dat ook ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...