Ga naar inhoud

Sleutel- en ontmoetingsdag Delft 27 september


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Is altijd wel druk Wim, sommigen komen spontaan als het weer goed blijkt te zijn en dat is het want ik heb vakantie :P
En ik hoop nog steeds dat ik stiekem toch wel kan komen :blush:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik ook wel Ray, ik wil echter ivm de inkoop wel ongeveer weten wat de opkomst is.

Vroeger had ik de Aldi om de hoek, nu is er in de buurt geen winkel te bekennen........ Da's wat lastig bijhalen als er te kort is. :~

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er bijgehaald moet worden betekend het dat er genoeg motoren zijn... een doos hamburgers en een zak broodjes moet wel lukken, helemaal als er iemand is met koffers :coolsmiley:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil mijzelf wel aanbieden om als het nodig is wat bij te halen. ik heb koffers, maar zou ook even met de auto kunnen als het moet.

Ik woon in de buurt, ben van plan om langs te komen en heb een supermarkt voor de deur. Ik pm even mijn nummer naar Wim.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet ik ook wel Ray, ik wil echter ivm de inkoop wel ongeveer weten wat de opkomst is.

Vroeger had ik de Aldi om de hoek, nu is er in de buurt geen winkel te bekennen........ Da's wat lastig bijhalen als er te kort is. :~

 

Er zit een Lidl op nog geen 5 min. rijden in het Voorhof op de Multatuliweg.

Het is dat er een spoor tussen zit, anders kon je er lopend heen.

 

https://goo.gl/maps/8mJJN

aangepast door poziloc
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik weet waar de winkels in delft zitten, alleen vroeger kon je dat in 2 minuten lopen en weer terug, nu moet je minstens 10-15 minuten omrijden als het druk is en weer terug....... :(

verder hebben we een super gebouw en terrein :yahoo:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben er ook weer bij.

Vorige keer geholpen de VFR van Theo te upgraden. �

Alleen z'n achterband vergeten :schater:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

To do lijstje.... eens kijken hoeveel is er van af kan tikken zaterdag

 

 

De bedrading naar het 12V punt nakijken en intapen

 

De koppelingdrukplaatbouten vervangen

en als ik toch bezig ben nieuwe sterkere koppelingsveren monteren

 

ander boutjes voor miin "open" koppelingsdeksel (het blauw is te licht)

 

lange bout naar de koppeling nakijken

 

misschien is er iemand die dan vertellen/ruiken of mijn motor te rijk afgesteld staat (tijdens Jrone vond iemand dat mijn uitlaat erg naar benzine rook)

 

uitlaat systeem nakijken want ik heb een vermoeden dat er ergens een gaatje aan het ontwikkelen is.....

aangepast door 748cc
Link naar reactie
Delen op andere sites

To do lijstje.... eens kijken hoeveel is er van af kan tikken zaterdag

 

 

De bedrading naar het 12V punt nakijken en intapen

 

De koppelingdrukplaatbouten vervangen

en als ik toch bezig ben nieuwe sterkere koppelingsveren monteren

 

ander boutjes voor miin "open" koppelingsdeksel (het blauw is te licht)

 

lange bout maar de koppeling nakijken

 

misschien is er iemand die dan vertellen/ruiken of mijn motor te rijk afgesteld staat (tijdens Jrone vond iemand dat mijn uitlaat erg naar benzine rook)

 

uitlaat systeem nakijken want ik heb een vermoeden dat er ergens een gaatje aan het ontwikkelen is.....

Ik kan mijn simpele air/fuel meter meenemen, haalt het niet bij de 4gas tester van Rikus, maar geeft wel een indicatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even inbreken in dit topic, maar het dient een goed doel.

Wie nog oude motorkleding, handschoenen, laarzen en helmen heeft liggen en deze wil schenken aan het goede doel kan deze mee nemen naar Delft aankomende zaterdag.

Ik kom deze keer met het koekblik en heb dus ruimte zat.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...