Ga naar inhoud

Ik kwam een VFR tegen (deel 15), was jij dat?


Jacco76
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanmiddag rond 16h15, wederom op de Bunschoterstraatweg op de laatste rotonde (vanaf de A1 gezien ),een rode 750 type 2 met highmount , je draaide de Rondweg Noord op, berijder had helm met rode band in het midden.

Wie o wie ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zowaar twee Viffers op deze VFRaaie nazomerdag m1920.gif

Vanmiddag tijdens de dijkinspectie rond 16:45 bij Dodewaard (bij de scheepswerf) een witte Crosstourer samen met een zwarte geen-idee-fiets.

En om 18:45 een Annie op de dijk vlakbij Wijk bij Duurstede (ik stond aan de kant platte mugjes te fotograferen ^_^ )

aangepast door Hansjehonda
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag rond 16h15, wederom op de Bunschoterstraatweg op de laatste rotonde (vanaf de A1 gezien ),een rode 750 type 2 met highmount , je draaide de Rondweg Noord op, berijder had helm met rode band in het midden.

Wie o wie ?

Zou ik dat geweest kunnen zijn? (goudkleurige velgen, zwart kuipruitje, zwart pak met rood/witte accenten)

Reden er nog 4 andere motoren bij? (2 BMW K serie toerbuffels, suzuki sv650 en een Varadero)

Heb in die omgeving gereden, maar ben er niet zeker van dat ik exact daar was...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok, helaas, vrijdag was ik ook niet. Ik was er alleen vandaag.

Ik heb wel een rode fi gezien, heb nog naar je gezwaaid en getoeterd.

Weet alleen niet meer waar en hoe laat. We waren de weg een beetje kwijt :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

...begint wel een frustrerende bezigheid te worden dat Viffer-spotten

Marco spot zich suf en Michiel verdwaald al toeterend vlakbij Amersfoort terwijl ik tegelijkertijd met tegenzin aan het vifferen ben langs de Waal... ;)

ingewikkeld allemaal :wacko:

Marco, zie jij nou al die Viffers vanuit je koekblik of vanaf je Viffer?

In geval van opvallend koekblik zouden we ook eens jouw koekblik kunnen spotten...

natuurlijk ook met frisse tegenzin :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren, tijdens mijn terugrit van de sleuteldag omstreeks 16:00 uur reed een gele VFR van Breda tot Tilburg achter mij.

Was jij dat?

Met VFRiendelijke groeten

L Coudert

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mdj ik had vrijdag nog een zwarte VW transporter gespot op de A10.... Met kenteken: ??-VFR-?

Twijfelde nog of ik hem de moeite waard vond om hem hier toch te benoemen.

 

aangepast door yabadab
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist een zilverkleurige FI op de Pleij richting Gelredome. Bestuurder met zilverkleurige helm. En vanmiddag rond een uur of 3, half 4 een rode fi met duo ergens langs een landweggetje net onder Zutphen. Mensen van hier misschien?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tadaa, twee Viffers vanmiddag ^_^

Om ongeveer 14:15 op de Doornseweg vlakbij viaduct A28 een rode 1200 F, ik heb ge :zwaai: d maar jij zag mij blijkbaar niet

en rond 15:30 bij het pontje Ooijen (Maas), daar ben ik maar niet gaan zwaaien want...

Het kleine pontje had het zwaar met een joekel van een combine en zo'n groot mais-vrachtbakgeval - het kon d'r eigenlijk niet op. :scratchchin:

Een beetje schuinhangend en kreunend bereikte het pontje na 10 minuten de overkant...

En daar zag ik je staan: een mooie zilvergrijze 750 RCII die geen zin had om zo lang te wachten en rechtsomkeer maakte.

Dat was weer een lekker middagje Brabant, Maas, Waal en de rest :crossy:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...