chris747 Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Wou misschien dit jaar ook een keer op Lelystad gaan, door omstandigheden is dit niet gelukt. Maar volgend jaar gaat dat zeker wel een keer (misschien wel 2) gebeuren. Kan nog steeds hoor !! Net voor aankomende zondag ochtend mezelf cadeau gedaan De laatste sessie van dit jaar, de seizoenafsluiting. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackVfr Posted October 1, 2014 Author Share Posted October 1, 2014 Zat ik ook nog over te denken maar ik kan komend weekend niet dus wordt wachten tot volgend seizoen, maar nu al zin in! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparky Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 Volgens mij is de organisatie het zelfde als die van MSL. Het prijs verschil t.o.v Zandvoort/Assen is dat er op het circuit weinig tot geen voorzieningen zijn in het weekend. Er is zo wie zo geen vaste ambulance dienst en baan marshals op het circuit. Prijs technisch is het idd zeer aantrekkelijk en het circuit is goed ontworpen. Het is alleen wat compact. Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackVfr Posted October 1, 2014 Author Share Posted October 1, 2014 Ambulances was geen probleem, er zit een politie gebouw naast de baan en daar stonden ook een stuk of 6 ambu's voor de deur. Maar de baan is wel compact maar op het rechte stuk haal je met de viffer ook de 200km/h wel als je wilt. Gr Rolf Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackVfr Posted October 4, 2014 Author Share Posted October 4, 2014 Kon t niet laten dus morgen pak ik ook nog maar ff mee 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris747 Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 Kon t niet laten dus morgen pak ik ook nog maar ff mee Hahahaha, :schater: Gezellig, kan ik meteen vergelijken wat voor verschil de bandjes wel of niet maken. Heb geen mogelijkheden gehad om er ander rubber onder te laten monteren dus ik ga gewoon op mijn Angels. Tot morgen Rolf Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutchgixxer Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 Je vergeet de kosten van een setje banden, want die zullen na zo'n dag niet meer in zo'n heel goede technische staat zijn. VFRikus Valt mee een circuit middag of avond is ongeveer 100 a 150 km op lelystad tenminste. Super leuk en heel leerzaam. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackVfr Posted October 4, 2014 Author Share Posted October 4, 2014 Hahahaha, :schater: Gezellig, kan ik meteen vergelijken wat voor verschil de bandjes wel of niet maken. Heb geen mogelijkheden gehad om er ander rubber onder te laten monteren dus ik ga gewoon op mijn Angels. Tot morgen Rolf Rode 800Fi rijd je toch? gr Rolf Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris747 Posted October 4, 2014 Share Posted October 4, 2014 Klopt Rolf Deze uit 2000 Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris747 Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 (edited) Zo weer terug van een leuke en droge dag op het politie circuit in Lelystad. Ook leuk dat Qwerc en Blackvfr erbij waren. Na de indeling en instructies die al met al naar mijn idee teveel tijd in beslag namen konden we de baan op. In mijn groepje reed ik met Qwerc en een verse motorrijder (6 maanden rijbewijs), al snel begon me dit een beetje tegen te staan(Qwerc niet, die weet het gas ook goed te vinden). Onze voor rijdster hing continue naast haar BMW s1000rr en ik moest mijn best doen om niet om te vallen. Na de tweede sessie vroeg ze hoe het nu ging, nog te traag zei ik en ik vroeg of ik naar een andere groep mocht,kreeg ik feedback dat ik niet haar lijnen reed en dat ze niet wist of dat een goed idee was, ik verontschuldigde mijzelf voor mijn lijnenspel en verweet dat aan verveling. De volgende sessie had ik de verse motorrijder niet meer voor mij en reed ik achter de voorrijdster, na deze sessie vroeg ze...en hoe ging het nu. Naja net hetzelfde als de voorgaande sessies zei ik...nou dan ga ik maar even kijken of je naar een ander groepje kon. Nou gelukkig heb ik één sessie in de groep van Blackvfr meegereden en dat maakte de dag goed, toevallig was de voorrijder een zoon van een collega, deze jongen rijd al jaren met zijn broer op de diverse circuits in de Benelux op een dikke R1 met slicks eronder. Hier zat een lekker tempo in, lekker op het gas in de bocht en de stepjes aan de grond. toch nog de schaamrandjes zo goed als eraf gereden op Lelystad. Wel een beetje jammer van de lucht die Blackvfr achterliet, hahahaha continue het ijzer op het asfalt ruik je wel. dacht ff dat ie aan het lassen was ofzo!! Edited October 5, 2014 by chris747 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morango Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 That's the spirit ! Greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
BlackVfr Posted October 5, 2014 Author Share Posted October 5, 2014 (edited) Het was weer een super leuke dag, jammer dat je de eerste paar heats in een groepje zat wat eigenlijk te langzaam ging maar gelukkig maakte die laatste het nog een beetje goed Chris.... Qwerc: jij reed die blauwe Vtec toch? lekker geluidje zat daar ook in! En met de bandjes ging het ook prima hé Chris?? Wel een beetje jammer van de lucht die Blackvfr achterliet, hahahaha continue het ijzer op het asfalt ruik je wel. dacht ff dat ie aan het lassen was ofzo!! Ik zal volgende keer die Slijt boutjes er wel uit halen Edited October 5, 2014 by BlackVfr Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris747 Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 En met de bandjes ging het ook prima hé Chris?? Ik zal volgende keer die Slijt boutjes er wel uit halen Ja, ging inderdaad prima. Als ik eerder in jouw groepje was gekomen had er nog wel wat meer in gezeten. één van de andere mannen in ons groepje klaagde dat hij een volle ronde nodig had om de bandjes op temperatuur te krijgen. Ik had daar geen last van, heb niet een moment gehad waarvan ik dacht dat de bandjes tekort kwamen. conclusie: de Angels doen het voor mij super op secundaire wegen, uitstekend in de regen en op het circuit kon ik de "grote jongens" bijhouden, top band dus! Die slijtboutjes gaan er bij mij de volgende keer ook af, behoorlijk irritant als in de bocht je voet opgetild wordt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Qwerc heeft een Candy Glory Red VTEC. Link to comment Share on other sites More sharing options...
vfr keesie Posted October 8, 2014 Share Posted October 8, 2014 Heb de laatste 2jaar gereden op Assen bij de nationale motordagen,het enige evenement dat het tt circuit zelf organiseert 20 minuten rijden voor 37 euro rijd van alles ook ouwe racers . leuk om rond te kijken. en laagdrempelig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts