Jump to content

Bestellen "Haidie Hotziedok" vervolg

Geestje
 Share

Recommended Posts

post-1346-0-53825800-1412203921_thumb.gif

Naar aanleiding van het topic van Hansjehonda een nieuw topic waar je de "Haidie Hotziedok" op bestelling door mij kan laten maken.
Ik heb nu al wat printjes gemaakt, maar de vraag blijkt groter dan het aanbod. :)
Om efficiënt nieuwe onderdelen te kunnen bestellen heb ik een bestellijst gemaakt waar je je bestelling kan opgeven.
Je stuurt mij dan een PB met je naam en adres, ik stuur je dan de kosten en mijn IBAN waarmee je de "Haidie Hotziedok" kan betalen. Ik vind printjes maken leuker dan boekhouden, vandaar dat je bestelling voor mij pas geldig is als je betaald hebt.

Voor de 'luie lezers':
De Haidie Hotziedok houdt je spanningsregelaar in de gaten met slechts 1 LED-je
Bij het in- en uitschakelen van het contact licht het witte LED-je even op als check, brandt het LED-je niet dan is de spanningsregelaar in orde.
Brandt het LED-je continue dan laadt je accu niet of onvoeldoende bij, langzaam knipperen betekend dat de accu op het punt staat de geest te geven
knippert het LED-je snel... zet dan je motor af en vervang de spanningsregelaar.
Zie ook het filmpje op YouTube
De naam Haidie Hotziedok is ontstaan door de woorden de SR-waakhond met 1 oog via Google te laten vertalen naar het Japans, luister je de vertaling af dan hoor je ...haidiehodziedok...
De Haidie Hodziedok bestaat uit een ingegoten schakeling in een zwart kunststof doosje van ongeveer 7 x 5 x 2,5 cm, 1 m draad en een wit LED-je.

Over de mogelijkheden hoe en waar je de SR-waakhond met 1 oog kan monteren is hier een topic gestart.
De onderstaande mensen hebben interesse getoond voor de Haidie Hotziedok:

• DaniëlU
  • Morango
  • Johan
  • emiel1982
  • Arthur
  • JeFour
  • Lucky Luke
  • Msuited
  • VFRek
  • Simon1975

Tot zover zijn er nog lege printplaatjes en heb ik onderdelen, hierna moet het lijstje eerst een stuk groeien om weer printplaatjes en onderdelen te bestellen!

1. Ierieq
  2. Stropdas
  3. Smuiger
  4. Kriss1981
  5. philcar50
  6. Pretpiloot
  7. Eyeball
  8. edjekadettje heeft zich afgemeld, had nog een imitatie Haidie Hotziedok liggen.
  9. V4Wim heeft zich afgemeld, zijn nieuwe Viffer heeft een voltmeter.

PB gestuurd Betaald Gemaakt Vestuurd

Edited by Geestje
  • Like 1

...

Je stuurt mij dan een PB met je naam en adres, ik stuur je dan de kosten en mijn IBAN waarmee je de "Haidie Hotziedok" kan betalen.

...

Dat klopt Wim ...

...

Je stuurt mij dan een PB met je naam en adres, ik stuur je dan de kosten en mijn IBAN waarmee je de "Haidie Hotziedok" kan betalen.

...

Dat klopt Lucky Luke :)

Oeps, deze was even aan mijn aandacht ontschoten. Tot hoelang blijft dit topic open? A.s. zaterdag haal ik de volgende Viffer op maar daar zit waarschijnlijk al een voltmeter oid in. Dus misschien ben ik dan deze niet nodig. Dat weet ik echter pas zaterdag.

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...