Geestje Posted October 1, 2014 Share Posted October 1, 2014 (edited) Naar aanleiding van het topic van Hansjehonda een nieuw topic waar je de "Haidie Hotziedok" op bestelling door mij kan laten maken.Ik heb nu al wat printjes gemaakt, maar de vraag blijkt groter dan het aanbod. Om efficiënt nieuwe onderdelen te kunnen bestellen heb ik een bestellijst gemaakt waar je je bestelling kan opgeven.Je stuurt mij dan een PB met je naam en adres, ik stuur je dan de kosten en mijn IBAN waarmee je de "Haidie Hotziedok" kan betalen. Ik vind printjes maken leuker dan boekhouden, vandaar dat je bestelling voor mij pas geldig is als je betaald hebt. Voor de 'luie lezers':De Haidie Hotziedok houdt je spanningsregelaar in de gaten met slechts 1 LED-jeBij het in- en uitschakelen van het contact licht het witte LED-je even op als check, brandt het LED-je niet dan is de spanningsregelaar in orde.Brandt het LED-je continue dan laadt je accu niet of onvoeldoende bij, langzaam knipperen betekend dat de accu op het punt staat de geest te gevenknippert het LED-je snel... zet dan je motor af en vervang de spanningsregelaar.Zie ook het filmpje op YouTubeDe naam Haidie Hotziedok is ontstaan door de woorden de SR-waakhond met 1 oog via Google te laten vertalen naar het Japans, luister je de vertaling af dan hoor je ...haidiehodziedok...De Haidie Hodziedok bestaat uit een ingegoten schakeling in een zwart kunststof doosje van ongeveer 7 x 5 x 2,5 cm, 1 m draad en een wit LED-je. Over de mogelijkheden hoe en waar je de SR-waakhond met 1 oog kan monteren is hier een topic gestart.De onderstaande mensen hebben interesse getoond voor de Haidie Hotziedok: DaniëlU Morango Johan emiel1982 Arthur JeFour Lucky Luke Msuited VFRek Simon1975 Tot zover zijn er nog lege printplaatjes en heb ik onderdelen, hierna moet het lijstje eerst een stuk groeien om weer printplaatjes en onderdelen te bestellen! Ierieq Stropdas Smuiger Kriss1981 philcar50 Pretpiloot Eyeball edjekadettje heeft zich afgemeld, had nog een imitatie Haidie Hotziedok liggen. V4Wim heeft zich afgemeld, zijn nieuwe Viffer heeft een voltmeter. PB gestuurd Betaald Gemaakt Vestuurd Edited March 11, 2015 by Geestje 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morango Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Je mag mij op plaats 2 zetten Erik ! Ik stuur je nog een PB. Greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
emiel1982 Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Zet mij er ook maar op!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
V4-Wim Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Mag ik vragen wat zoiets kost? Ik kon het zo niet terugvinden in de gelinkte topics. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geestje Posted October 2, 2014 Author Share Posted October 2, 2014 ... Je stuurt mij dan een PB met je naam en adres, ik stuur je dan de kosten en mijn IBAN waarmee je de "Haidie Hotziedok" kan betalen. ... Dat klopt Wim ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaniëlU Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Besteld en betaald Link to comment Share on other sites More sharing options...
V4-Wim Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Dat klopt Wim ... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Morango Posted October 2, 2014 Share Posted October 2, 2014 Hier ook, besteld én betaald ! Alvast bedankt Erik Greetz Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luke Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Wat kost hij nou, kan het nergens vinden. Stuur anders even een pb. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geestje Posted October 5, 2014 Author Share Posted October 5, 2014 ... Je stuurt mij dan een PB met je naam en adres, ik stuur je dan de kosten en mijn IBAN waarmee je de "Haidie Hotziedok" kan betalen. ... Dat klopt Lucky Luke Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luke Posted October 5, 2014 Share Posted October 5, 2014 Pb is onderweg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luke Posted October 12, 2014 Share Posted October 12, 2014 Besteld en betaald. Zet mij maar op plaats 8. Want ik zie dat, volgens overzicht, V4wim nog niet betaald heeft. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geestje Posted October 13, 2014 Author Share Posted October 13, 2014 Geregeld Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lucky Luke Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 Dank u Link to comment Share on other sites More sharing options...
V4-Wim Posted October 13, 2014 Share Posted October 13, 2014 Oeps, deze was even aan mijn aandacht ontschoten. Tot hoelang blijft dit topic open? A.s. zaterdag haal ik de volgende Viffer op maar daar zit waarschijnlijk al een voltmeter oid in. Dus misschien ben ik dan deze niet nodig. Dat weet ik echter pas zaterdag. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts