AFS Motorparts Posted March 2, 2015 Share Posted March 2, 2015 Er wordt helemaal niet bijgeladen? Dan zou ik eerst eens heel goed de dynamo nakijken (meten is weten). Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eyeball Posted March 6, 2015 Share Posted March 6, 2015 Wanneer wordt er weer een serie gemaakt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ierieq Posted March 8, 2015 Share Posted March 8, 2015 Merk: Tourmax van TenKate. Alles gecontroleerd...stekkers zagen er goed uit, wel schoongemaakt. Accu polen ingevet.. extra cooler verwijderd,TomTom losgekoppeld. Met andere multimeters testen gedaan. Blijkt dat hij nu weer goede waardes geeft (tussen de 13,4 - 14,4). SR lijkt nog heel dus. Van de week weer de randapparatuur koppelen en kijken wat ie doet. ( Mijn multimeter geeft ook een te lage spanning aan. Keer een goede kopen dus) . Nu is het wachten op de Haidie.. zal m jodig hebben. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Helaas zegt deze meting nog niet zo heel veel.Rij eerst eens de motor goed warm, en meet dan nog een keer. Spanningsregelaars hebben vaak de neiging prima te werken als ze nog koel zijn en in elkaar te klappen zodra ze heet zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ierieq Posted March 9, 2015 Share Posted March 9, 2015 Gemeten tijdens de rit over de A50 naar het werk. Ongeveer 40 minuutjes gereden. Terugweg ook. Gemiddeld rond de 13,8 met licht aan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted March 10, 2015 Share Posted March 10, 2015 Dat lijkt dan inderdaad wel in orde te zijn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjauto Posted March 11, 2015 Share Posted March 11, 2015 Sluit ook de batterijen van een multimeter niet uit. Als deze bijna leeg zijn lijkt bij sommigen de meetwaarde OK te zijn, maar is dat niet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AFS Motorparts Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Dat kan inderdaad, maar in mijn ervaring krijg je dan juist volslagen krankzinnige waarden in plaats van juiste waarden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansjehonda Posted March 12, 2015 Share Posted March 12, 2015 Wanneer wordt er weer een serie gemaakt? Het beste kan je Geestje een PM sturen. Heeft hij genoeg aanvragen (zie openingsbericht van dit topic) dan bestelt hij weer nieuwe spullen en gaat dan aan de slag Link to comment Share on other sites More sharing options...
emiel1982 Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 Even een oud topic nieuw leven inblazen. Ik rijd al een tijd rond met de waakhond, maar sinds een weekje begint hij te knipogen naar mij... Het is een snelle enkele oplichting van de led op het moment dat ik de rem bedien of de knipperlichten aanzet, tijdens het rijden én stationair. Is dit een voorbode van iets, dat de accu slecht aan het worden is b.v.? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tcat Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 Misschien een domme vraag, maar wat is een HH, wat doet het en hoe ziet zo'n ding er uit? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansjehonda Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 Beetje lui ben je wel... Zie eerste bericht van dit topic 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Tcat Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 Lenzen uit, gepoetst Gevonden en jijbuis-filmke bekeken, Dat ledje geeft meer licht dan mijn grootlicht 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 Het ledje van de HH is precies goed. Ook bij daglicht valt het op. De HH is een zeer discrete manier om het laadsysteem te monitoren; je merkt pas dat je hem op je motor gemonteerd hebt als er iets niet in orde is met het laadsysteem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
emiel1982 Posted September 15, 2016 Share Posted September 15, 2016 Vandaar ook mijn vraag, sinds kort valt het ledje dus op... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts