Ga naar inhoud

Bestellen "Haidie Hotziedok" vervolg


Geestje
 Delen

Aanbevolen berichten

Merk: Tourmax van TenKate.

Alles gecontroleerd...stekkers zagen er goed uit, wel schoongemaakt. Accu polen ingevet.. extra cooler verwijderd,TomTom losgekoppeld. Met andere multimeters testen gedaan. Blijkt dat hij nu weer goede waardes geeft (tussen de 13,4 - 14,4). SR lijkt nog heel dus.

Van de week weer de randapparatuur koppelen en kijken wat ie doet. ( Mijn multimeter geeft ook een te lage spanning aan. Keer een goede kopen dus) .

 

Nu is het wachten op de Haidie.. zal m jodig hebben.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas zegt deze meting nog niet zo heel veel.
Rij eerst eens de motor goed warm, en meet dan nog een keer. Spanningsregelaars hebben vaak de neiging prima te werken als ze nog koel zijn en in elkaar te klappen zodra ze heet zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gemeten tijdens de rit over de A50 naar het werk. Ongeveer 40 minuutjes gereden. Terugweg ook. Gemiddeld rond de 13,8 met licht aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer wordt er weer een serie gemaakt?

Het beste kan je Geestje een PM sturen. Heeft hij genoeg aanvragen (zie openingsbericht van dit topic) dan bestelt hij weer nieuwe spullen en gaat dan aan de slag ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Even een oud topic nieuw leven inblazen.

 

Ik rijd al een tijd rond met de waakhond, maar sinds een weekje begint hij te knipogen naar mij...

Het is een snelle enkele oplichting van de led op het moment dat ik de rem bedien of de knipperlichten aanzet, tijdens het rijden én stationair.

Is dit een voorbode van iets, dat de accu slecht aan het worden is b.v.?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het ledje van de HH is precies goed. Ook bij daglicht valt het op. De HH is een zeer discrete manier om het laadsysteem te monitoren; je merkt pas dat je hem op je motor gemonteerd hebt als er iets niet in orde is met het laadsysteem.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...