Ga naar inhoud

Hoe lang zijn je motorbanden mee gegaan II


 Delen

Aanbevolen berichten

Oude gesloten en deze "sticky" gemaakt.

Tevens het verzoek om het bij "data" te houden en discussies omtrent banden in de andere topics te voeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb alweer even een set michelin pilot road 4, maar de set Bridgestone T30 is op mijn VFR800vtec 11.000 km meegegaan.

 

Voor en achter gelijktijdig vervangen.

Slijtnokje op de flanken van voorband gehaald en in v vorm versleten, achter was de band vierkant geworden door snelweg van en naar de Dolomieten.

 

Ik had de gewone T30, ze stuurden al een tijdje niet lekker meer en had al vrij snel last van cupping.

Wel stevig gebruikt in zwarte woud met hoge temperaturen (32 graden) misschien heeft dat het cuppen in de hand gewerkt, alhoewel de Dolomieten het fenomeen heeft verergert terwijl de temperatuur lager was.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Getalletjes willen jullie, getalletjes zul je krijgen.....

Nog niet eerder doorgegeven dus noteer maar Joost.

VFR 1200
Bridgestone BT 21 13000 km voorband op, achterband nog 2 mm maar vierkant
Dunlop Roadsmart 2 19901 km voorband op, achterband op
Pirelli Angel GT 17304 km voorband op (licht vierkant zie foto), achterband op en vierkant (geen A versie)

Nu van de Michelin Pilot Road 4 de GT versie gemonteerd.

 

post-368-0-83118800-1412622703_thumb.jpg

 

aangepast door newie
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hierbij de kilometers van mijn laatste twee sets banden.

Ik rijd altijd lekker door waar mogelijk, en benut regelmatig de power van de 1200DCT :rolleyes:

Bridgestone T30 GT 10751 km voorband nog 0.5 mm to slijtnok, achterband volledig versleten.
Pirelli Angel GT(A) 14547 km voorband op slijtnok, achterband nog 1mm tot slijtnok.

Ik rijd nu sinds een week Michelin Pilot Road 4.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn eerste voorband er nog steeds op nog een 1000 tal km te gaan Nu al 18600 km sporsmart roadsmart 1

Achterste vervangen na een 9300 km (staat al in de lijst) en huidige reeds 9300 km en nog een eind te gaan. ook roadsmart 1

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...