Ga naar inhoud

Hoe lang zijn je motorbanden mee gegaan II


 Delen

Aanbevolen berichten

Had al een Michelin Pilot Road 3 voorop. Gisteren het setje aangevuld met een Pilot Road 3 achterop. Even de spanning op 2.5 en 2.9 en rijden maar.

Setje voelt uitermate stabiel aan en geeft vertrouwen. Rustig stuurgedrag, valt niet in de bochten en stuurt erg fijn. Erg tevreden mee.

 

Bij afhalen van het achterwiel en lak beschadigd,......... dus ook de velg maar opnieuw gespoten. Resultaat valt me niet tegen.

 

Oh ja,.... getallen: Voorband nu 2500 km ( nog als nieuw ), achterband 300 km ( nog als nieuw )

aangepast door André
Link naar reactie
Delen op andere sites

Na 19000 km de roadsmart 1 ingeruild voor een roadsmart 2 Stuurt weer een stuk beter nu....

Carl, ik zag net dat je vorige keer maar 9600 km (je kon er eventueel nog 1000km mee doen) met dezelfde band (Roadsmart 1) gedaan hebt !

Teller terug op 0 vergeten zetten :1210: of is er iets wat we moeten weten waarom je meer km kan doen :w .

Link naar reactie
Delen op andere sites

Carl, ik zag net dat je vorige keer maar 9600 km (je kon er eventueel nog 1000km mee doen) met dezelfde band (Roadsmart 1) gedaan hebt !

Teller terug op 0 vergeten zetten :1210: of is er iets wat we moeten weten waarom je meer km kan doen :w .

Hey Mario,

 

De 9600 was achterband (ondertussen met mijn tweede identieke achterband aan 10000 en nog over) de 19000 was met de voorband. :thumpup: Betaalde 190 voor de nieuwe voorband (roadsmart 2)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had al een Michelin Pilot Road 3 voorop. Gisteren het setje aangevuld met een Pilot Road 3 achterop. Oh ja,.... getallen: Voorband nu 2500 km ( nog als nieuw ), achterband 300 km ( nog als nieuw )

Aha André.

 

Maar vlgs mij gaat het erom dat de getalletjes genoemd worden van het vervangen exemplaar ipv het vervangende........

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist de motor weggebracht voor vers rubber.

 

Oude banden zijn MPR4, beide banden heb ik er na 24.600km eraf laten halen.

 

Band achter, had nog wel even meegekund nog 2.4mm profiel.

Band voor, begon nu wel erg last te krijgen van het cuppen, tintelende vingers en bochtenrijden ging ook niet geweldig meer. Kwam er eigenlijk afgelopen zondag achter tijdens de clubtoer dat het erger was dan ik dacht.

 

Met deze banden heb ik ongeveer 75% woon-werk gereden, wat neerkomt op heel veel snelweg.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo die hebben lang gezeten. Ik heb nu 6000 km met de MPR4 set gereden. Voorband is nog prima. De achterband is nog 30% schat ik. Maar 24 K ga ik zeker niet halen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ach, die dertig euro was je dan waarschijnlijk in eerste instantie wel duurder uit geweest.

Schijnt op een of andere manier toch lucratief te zijn, die data, gezien het aantal cash back acties

VFRikus

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als ik hier bij de officiële Michelin dealer had gekocht dan was ik zelfs na de cash back nog tientallen euro's duurder uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

VFR750Fm RC36-1

Michelin MPR3 voorband 20.171 km.

Is nu na twee volle jaren echt op.

 

groeten

Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

Mijn dunlop sportmax d222 (standaardband op VFR800F) gaat er morgen af na 11835 km, nog niet helemaal opgereden maar de schroef was niet de beste vriend. Voorband kan wel nog even mee. Achterband wordt de Angel GT

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...