Ga naar inhoud

VFR onderblok als tafelonderstel


Fanis
 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo,

Ik zie regelmatig op google met veel jaloezie die prachtige V8 of V12 onderblokken die als tafelonderstel dienen.

Ik zou ook heel graag zo iets willen bouwen van een VFR onderblok, ook al is het blok niet zo groot als een V8. Dan wordt het een kleine tafeltje dacht ik.

Maar helaas ik mag het niet van van mijn lieve vrouw. Althans niet in de kamer. Dan gaat voor mij de lol van af. Als ik het niet in mijn kamer kan zien en mijn voeten erop kan zetten, dan maar niet.

 

Ik vraag me af of iemand zoiets gemaakt heeft. Zo niet, is het misschien een idee?? For bachelors only dan.

 

Groeten Fanis

post-6430-0-20923900-1414089394_thumb.jpg

post-6430-0-61072200-1414089411_thumb.jpeg

post-6430-0-54870200-1414089419_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar helaas ik mag het niet van van mijn lieve vrouw. Althans niet in de kamer.............................

Bij jouw gaat de rook uit de schoorsteen dus ook niet tegen de wind in? :schater:

VFRikus

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

:scratchchin: Je pakt het verkeerd aan Fanis. Niet direct met zo'n bakbeest in de woonkamer.

Maak nou eerst twee lampjes van Solexblokjes voor boven het bed, kan je VFRouw er aan wennen.... ^_^

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb hier nog een compleet blok staan, van een VFR700, dat een tafeltje moet worden. Ben er nog niet uit hoever ik het blok uit elkaar haar voor de tafel.

Waarschijnlijk vliegen de kop, zuigers en aandrijving er van. Dan zie ik wel...

Als het resultaat me bevalt kan ik het zandstralen en een bescheiden likje verf geven. Moeilijkste is dat het blok wat gekanteld staat, is nog een klusje om er een glasplaat mooi vlak op te kunnen leggen.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb hier nog een blok liggen voor weinig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...