Fanis Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Hallo, Ik zie regelmatig op google met veel jaloezie die prachtige V8 of V12 onderblokken die als tafelonderstel dienen. Ik zou ook heel graag zo iets willen bouwen van een VFR onderblok, ook al is het blok niet zo groot als een V8. Dan wordt het een kleine tafeltje dacht ik. Maar helaas ik mag het niet van van mijn lieve vrouw. Althans niet in de kamer. Dan gaat voor mij de lol van af. Als ik het niet in mijn kamer kan zien en mijn voeten erop kan zetten, dan maar niet. Ik vraag me af of iemand zoiets gemaakt heeft. Zo niet, is het misschien een idee?? For bachelors only dan. Groeten Fanis Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Maar helaas ik mag het niet van van mijn lieve vrouw. Althans niet in de kamer............................. Bij jouw gaat de rook uit de schoorsteen dus ook niet tegen de wind in? VFRikus 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Het is een hoop werk, duur en lelijk. Gewoon lekker over blijven dromen: geen werk, kost niks en prachtig. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansjehonda Posted October 23, 2014 Share Posted October 23, 2014 Je pakt het verkeerd aan Fanis. Niet direct met zo'n bakbeest in de woonkamer. Maak nou eerst twee lampjes van Solexblokjes voor boven het bed, kan je VFRouw er aan wennen.... 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
DaniëlU Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 Of als tuinornament in een VFR-TUIN Hans? Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted October 24, 2014 Share Posted October 24, 2014 Ik denk dat BEAT nog een blok uit elkaar heeft liggen.... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Duppie Posted November 1, 2014 Share Posted November 1, 2014 Als ik t zo mooi vond had ik er ook wel n paar dagen ruzie voor over toch? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Snowy112 Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Kan je dan niet beter een blok van een Goldwing of Pan nemen?? Die zijn iets groter en blijven dan ook makkelijker staan. Link to comment Share on other sites More sharing options...
V4hier Posted November 12, 2014 Share Posted November 12, 2014 Ik zou nog wel eens een mooi opengewerkt VFR blok als decoratief stuk in de kamer willen plaatsen, met een slinger of elektromotor aan de krukas... 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Teus Posted November 17, 2014 Share Posted November 17, 2014 Ik heb hier nog een compleet blok staan, van een VFR700, dat een tafeltje moet worden. Ben er nog niet uit hoever ik het blok uit elkaar haar voor de tafel. Waarschijnlijk vliegen de kop, zuigers en aandrijving er van. Dan zie ik wel... Als het resultaat me bevalt kan ik het zandstralen en een bescheiden likje verf geven. Moeilijkste is dat het blok wat gekanteld staat, is nog een klusje om er een glasplaat mooi vlak op te kunnen leggen. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
ribus Posted November 18, 2014 Share Posted November 18, 2014 ik heb hier nog een blok liggen voor weinig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Rob1969 Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Dit is mooi tafeltje Link to comment Share on other sites More sharing options...
V4hier Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Zeer geslaagd! 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
748cc Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Wat drinken ze daar? Oude remolie?? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sparky Posted December 15, 2014 Share Posted December 15, 2014 Leon... Het is remVloeistof... Single Malt Dot4 12Y 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts